SKANDAL U NJEMAČKOJ: IZ BANKE ŠOKIRALI APLIKACIJOM KOJU SU ZAPOSLENICIMA INSTALIRALI NA TELEFONE

Skoro nezamisliva praksa dolazi nam iz Njemačke.

Naime, Deutsche Bank je svojim zaposlenicima počela instalirati aplikaciju koja nadzire svu njihovu komunikaciju s klijentima. Na ovaj potez vrh banke se odlučio nakon što je izbio skandal unutar bankarskih krugova, a upravo zbog gomile neprimjerenih poruka.

Globalno ne toliko poznata banka German Lender, govore upućeni, traži od svojih zaposlenika da skinu Movius, američku aplikaciju koja omogućava nadređenima da nadzire pozive, poruke, i komunikaciju u WhatsAppu.

Za vrijeme trajanja restriktivnih mjera zbog koronavirusa, Movius je započeo partnerstvo s brojnim telekom firmama kako bi svojim radnicima omogućio rad od kuće. Rad na daljinu je u ovoj industriji specifičan jer zahtijeva mnoge strogo definirane bankarske, pravne i trgovinske procese. Sprint, Blackbarry, Telstra i Telefónica su neki od telekoma koji su se odlučili za ovu aplikaciju tokom covid krize.

Ovu aplikaciju su tokom proteklih godina koristile su i finansijske kuće JPMorgan Chase, UBS, Julius Baer, Jefferies and Cantor Fitzgerald.

Šta je to tačno potaklo banke da počnu nadzirati zaposlenike?

U posljednje vrijeme, naime, sve je više slučajeva neprimjerene, posljedično i nezakonite komunikacije zaposlenika s klijentima banaka. To je rezultiralo istragama koje vrše regulatorna tijela, a brojne su istrage rezultirale uklanjanjem bankara s radnih mjesta.

No, skandal s ‘nadziranjem zaposlenika’ poprimio je takve razmjere da je naprimjer u SAD intervenirala i sama vlada, koja istražuje što se to događa na Wall Streetu. I u Velikoj Britaniji i Njemačkoj njihova nadležna tijela, ‘Financial Conduct Authority’ i ‘BaFin’ također zahtijevaju više informacija od banaka o tome kako i zašto nadziru privatnu komunikaciju svojih zaposlenika.

Deutsche Bank je započeo s instaliranjem Moviusa u telefone zaposlenika prije nekoliko sedmica, iako, dobro upućeni svjedoče kako se aplikacija postavlja prvestveno na ‘poslovne telefone’, a ne one privatne. Politika firme je jednostavno takva da zabranjuje elektonsku komunikaciju o temama vezanim uz posao s klijentima i poslovnim partnerima putem kanala koje sama kompanija ne nadzire.

Ipak, službenog odgovora Deutsche banka na upite o instaliranju Moviusa nema.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

PRIVATNA KOMPANIJA U BIH ISPLATILA SVIM RADNICIMA POMOĆ U IZNOSU OD...

0
Privatna kompanija Grafotisak, sa sjedištem u Grudama, jučer je svim svojim zaposlenicima isplatila pomoć u iznosu od 2.520 KM.