- Naša djeca su vrlo ranjiva na reklame i naša je dužnost zaštititi ih – napisao je na Twitteru ministar Garzon iz vladajuće lijeve koalicije.
ZABRANIT ĆE SE REKLAMIRANJE ČOKOLADE, SLATKIŠA, KOLAČA…
Najavio je da će se zabraniti reklamiranje pet kategorija proizvoda maloljetnicima, neovisno o sastavu. To uključuje čokoladu, slatkiše, energetske pločice, kolače, slatke kekse, sokove, sladolede i energetska pića.
Zabranit će se i oglašavanje drugih proizvoda ako budu sadržavali previše masti, šećera i soli. Udruženje potrošača objavila je da se u devet od deset reklama usmjerenih prema djeci reklamiraju nezdravi proizvodi.
Potez, koji još treba potvrditi vlada, utjecat će na reklame za djecu mlađu od 16 godina na televiziji i radiostanicama, u kinima i na internetu, uključujući društvene mreže i mobilne aplikacije.
Podaci Španske agencije za nutricionizam i sigurnost hrane pokazuju da 40.6 posto djece između šest i devet godina ima višak kilograma, a 17.3 posto njih je pretilo. Prema podacima europskog statističkog ureda za 2019., prekomjernu težinu ima 54 posto Španjolaca. Tu neslavnu listu predvodi Hrvatska, gdje višak kila ima 65 posto stanovnika.