ŠTA AKO SE POLOMIŠ NA SKIJAMA? PROVJERITE WIENER ŽIVOTNO OSIGURANJE – ZA SVAKI SLUČAJ

Ukoliko ste proteklih sedmica bili aktivni na društvenim mrežama i web portalima, onda ste vjerovatno primijetili novu brand i product kampanju austrijskog Wiener osiguranja pod nazivom „Šta ako? – Wiener ZA SVAKI SLUČAJ”. Ne radi se samo o novoj imidž kampanji već promjeni koncepta komunikacije Wiener osiguranja kao osiguravatelja koji nudi proizvode i usluge za sve generacije.

Moderni grafički elementi sa šaljivim primjerima

U centru kampanje je pitanje koje svi često postavljamo – “Šta ako”? Odgovor na ovo pitanje, Wiener nudi u oblicima svoje bogate palete proizvoda i usluga osiguranja pod nazivom “Za svaki slučaj” koristeći moderne grafičke elemente i duhovit sadržaj. Svakodnevne situacije poput pada na ledu, na skijama ili nepredviđenih situacija uopšteno, Wiener pretvara u dopadljive, pa čak i šaljive, primjere kako bi istovremeno adresirao potrebu za životnim osiguranjem i na drugačiji način tržištu predstavio potrebu za osiguranjem generalno.

Godina životnog osiguranja na poklon

Odgovore na pitanja „Šta ako se polomiš na skijama?“, „Šta ako upadneš u rupu?“ ili „Šta ako ti padne klavir na glavu? provjerite na www.wiener.ba za svaki slučaj, jer sigurno smo da ćete naći odgovore na većinu vaših pitanja za životna osiguranja.

Saznajte više jer imate razlog više! Wiener poklanja čitavu godinu životnog osiguranja, bez obzira za koji se iznos godišnjeg ulaganja klijent odluči.

Jedna polisa za štednju i osiguranje

Jedna polisa Wiener životnog osiguranja uz dopunska pokrića obuhvata štednju i osiguranje te pokriva sve osigurane slučajeve – za slučaj da nešto krene pogrešno, za slučaj se izjalove nade, za slučaj da se udarite ili za slučaj da se desi ono najgore. Iznosi premije su prilagođeni svakom pojedinačnom klijentu i njegovim potrebama, a najniži iznos ulaganja u Wiener životno osiguranje bez dopunskih pokrića iznosi 35 KM mjesečno. Wiener preporuka svim klijentima je da obavezno ugovore i dopunska osiguranja kako bi u potpunosti bili osigurani.

Kampanja je došla nakon redizajna cijena više proizvoda neživotnih osiguranja i jačanja pokrića postojeće ponude kako bismo bili konkurentniji na tržištu. Osim benefita koji nudimo novim klijentima životnog osiguranja, aktivno pripremamo i brojne druge aktivnosti za naše postojeće i nove klijente s ciljem nadogradnje sistema vjernosti, istakao je Borislav Doder, generalni direktor Wiener osiguranja i dodao:

Novi koncept kojeg predstavljamo mijenja ugao gledanja na ponudu životnog osiguranja, ali i na brand Wienera uz jednostavne poruke i inspirativan sadržaj koji nudi više interakcije sa našim klijentima.

Više informacija dostupno na www.wiener.ba

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

LAGUMDŽIJA: VJEŠTAČKA INTELIGENCIJA TREBA BITI ZASNOVANA NA LJUDSKIM PRAVIMA

0
Svjetsko udruženje za vještačku inteligenciju u saradnji s Boston Global Forumom publiciralo je izvještaj pod nazivom "Svjetski lideri i vodeći naučnici na prvom panelu o Međunarodnom sporazumu o vještačkoj inteligenciji".