ŠTA JESTI TOKOM LJETA: NUTRICIONISTI OTKRIVAJU KAKO BI TREBALI IZGLEDATI DORUČAK, RUČAK I VEČERA

Temelj idealnog ljetnog jelovnika trebalo bi biti sezonsko povrće, voće i bilje bogato vlaknima, vitaminima, elementima u tragovima, antioksidansima.

S tik u vezi stručnjaci za prehranu i zdravlje dali su prijedlog kako bi trebao izgledati jelovnik za doručak, ručak i večeru u ovim mjesecima:

Doručak

Cjelovita kaša (heljda, riža, zobena kaša, bulgur, kvinoja, amarant) s bademovim mlijekom dobar su izbor.

Mnogi postavljaju pitanje, zašto uobičajeno mlijeko zamijeniti bademovim?

Ono nema holesterola i laktoze što ga čini dobrom alternativom kravljem mlijeku. Bademovo mlijeko također je bogato mineralima poput kalcija, kalija, magnezija, natrija, cinka, a možete ga napraviti i sami kod kuće. Za to su vam potrebne samo tri stvari – voda, bademi i sokovnik.

Voćni i bobični smoothie također zalužuju visoko mjesto.

Smoothie od sezonskog voća i bobica pomoći će u pokretanju probavnog trakta i obogatiti organizam korisnim vitaminima i mikroelementima.

Međuobrok

Bilo koje bobice ili voće. Kada, ako ne ljeti, možete uživati u svježim i najzdravijim bobicama i plodovima?

Ogromna količina voćnih kiselina, vlakana, vitamina i elemenata u tragovima sadržanih u ovim prirodnim proizvodima pokreće procese čišćenja i podmlađivanja tijela.

Uz to, ovo je puno zdravija grickalica od, primjera radi, čokolade.

Ručak

Svježa salata od povrća prelivena maslinovim uljem. Salatu je najbolje pripremati sa sezonskim povrćem jer je bogato vlaknima, vitaminima, mineralima i antioksidansima.

Sada su vam dostupni krastavci, paradajz, mrkva, tikvice, patlidžani, karfiol, brokula. Iskoristite ih.

Možete ih preliti i sokom od kiselijih bobica, poput ribizla.

Okus će se izvrsno nadopuniti s maslinovim uljem.

Krem supa od tikvica. Krem supa najbolji su izbor za ljetni ručak. Zašto? Vrlo su hranjive, ali lagane i nisko kalorične, dobro se apsorbiraju i lako probavljaju. Supa od tikvica veoma je zdrava.

Piletina. Meso peradi lako se probavlja jer ne sadrži holesterol, ima manje kalorija od drugih vrsta mesa, ne preopterećuje gušteraču.

Večera

Povrće na žaru plus pečena riba. Birajte svježu ribu. Riba je bogata korisnim masnim kiselinama koje su veoma važne za zdravlje. Možete je ispeći s bilo kojim povrćem osim krompira. To mogu biti paradajz, patlidžan, tikvice, celer, mrkva, luk, sve vrste kupusa – sve ovisi o vašim ukusnim sklonostima i mašti.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

ZANIMA VAS KAKO OBRISATI SVE ŠTO STE PRETRAŽIVALI NA GOOGLEU?

0
Nije loše imati pri ruci povijest pretraživanja Googlea kad vam zatreba nešto što ste već tražili ranije. Ali, ako želite počistiti nedavne pretrage i(li) smanjiti količinu podataka koju Google ima o vama, vrijeme je za spremanje.