ŠTA UČINITI S HRANOM KOJA JE BILA U FRIŽIDERU TOKOM NESTANKA STRUJE?

Iako uglavnom nisu česti, prekidi isporuke struje su normalna pojava.

Vjerovatno se u situacijama kada ti prekidi traju dulje vrijeme pitate što učiniti s hranom koja vam je ostala u frižideru.

Izbjegavajte otvaranje vrata frižidera i zamrzivača, osim ako to nije neophodno

Naime, ako je frižider zatvoren, hrana će duže ostati hladna. Konkretno, zatvoreni frižider će je držati hladnom oko četiri sata, dok će puni zamrzivač držati temperaturu oko 48 sati (ili 24 sata ako je napola pun).

Stavite meso i perad na jednu stranu zamrzivača ili na pladanj

To pomaže u sprečavanju unakrsne kontaminacije hrane koja se odmrzava.

Koristite suhi led

Oko 20 kilograma suhog leda trebalo bi moći dva dana držati zamrzivač hladnim.

No prije nego što pojedete bilo koju hranu iz hladnjaka ili zamrzivača, evo nekoliko smjernica kako biste bili sigurni da je još uvijek sigurna za konzumaciju:

1. Provjerite temperaturu unutar frižidera i zamrzivača. Bacite svu lako kvarljivu hranu (poput mesa, peradi, morskih plodova, jaja ili ostataka) koja je bila duže od dva sata na temperaturi višoj od 4°C.

2. Bacite hranu koja ima neobičan miris, boju ili teksturu ili je topla na dodir.

3. Provjerite ima li na zaleđenoj hrani kristala leda. Hrana u vašem zamrzivaču koja se djelomično ili u potpunosti odledila može se sigurno zalediti ako još uvijek sadrži kristale leda ili je bila na temperaturi nižoj od 4°C.

4. Nikad ne jedite hranu da biste provjerili je li sigurna za konzumaciju. Ako niste sigurni, bacite je, piše Today.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE