STJUARDESA UPOZORILA: OVE STVARI NIKADA NE NARUČUJTE U AVIONU

Kat Kamalani koja dolazi iz SAD-a radi kao stjuardesa, a na društvenim mrežama proslavila se kada je počela objavljivati sve 'tajne' iz aviona.

U jednom od videa na TikTok-u, koji je pogledalo skoro pola miliona njezinih pratitelja, Kat je otkrila koje stvari nikada ne biste trebali naručiti tijekom leta.

Naglasila je da ne bi trebalo konzumirati pića koja se ne nalaze u limenci ili plastičnoj boci, prenosi Mirror.

  • Aparati sa sokovima, kafom i čajem se gotovo nikada ne čiste, odvratno je koliko su prljavi. Čak i mi, kao osoblje, jako rijetko pijemo čaj ili kafu jer dolaze iz istog spremnika – apsolutno odvratno – kaže Kat.

Objasnila je da se određeni dijelovi aparata čiste samo ako su pokvareni ili ako se trebaju promijeniti.

  • Aparat za kavu stoji uz zahod i svejedno se nikada ne čisti.

    Osim soka, čaja i vode, upozorila je roditelje da ne naručuju toplu vodu kojom bi djeci napravili bočicu s mlijekom ili čajem. Umjesto toga, savjetuje, uzmite vodu u boci i šoljicu tople vode.

S hladnom vodom napravite napitak, a onda dječju bočicu stavite u šalicu s toplom vodom kako biste ju zagrijali. Mnogi su je u komentarima pitali zašto, ako već znaju da je tako, stjuardese same ne očiste aparate.

  • Ako znate da je to problem, zašto ga ne riješite? Neodgovorne ste – glasio je jedan od komentara. Javile su se i neke stjuardese koje su potvrdile da je sve što Kat govori istina.

@katkamalani

Just promise me you won’t 🤢 #flightattendantlife #travelhacks #traveler #cleaninghacks #influencers #foodhack

♬ original sound – Kat Kamalani

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE