STRUČNJACI IZRAČUNALI KOLIKO DANA GODIŠNJE RODITELJI POTROŠE NA USPAVLJIVANJE DJECE

Anketa u kojoj je učestvovalo 1000 mama i tata djece u dobi između tri i deset godina utvrdila je da roditelji svake večeri u prosjeku provode 34 minute spremajući mališane za spavanje.

Odnosno, sedmično potroše otprilike četiri sata na uspavljivanje djece. Ako vas zanima koliko je to godišnje – gotovo devet dana.

No, u nastojanju da odgode odlazak u krevet, djeca će svake večeri ponuditi u prosjeku tri izgovora – poput straha od mraka, iznenadne glavobolje i bolova u stomaku, ili će reći da trebaju u toalet.

Nadalje, četiri puta sedmično će roditelji pomisliti da njihova djeca spavaju, a potom će ih glasovi i zvukovi iz dječje sobe razuvjeriti.

Anketa koju je naručio Compare the Market također je otkrila da će se 28 posto djece požaliti kako vani još uvijek nije dovoljan mrak da bi otišli na počinak. Nadalje, troje od njih deset neće zatvoriti oči ako njihova omiljena plišana igračka nije uz njih.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

AKO KUPITE OVAKVE ČIZME, SIGURNO ĆETE DRŽATI SOCIJALNU DISTANCE: ZAMISLITE BROJ...

0
Obućar iz Ruminije, koji je tokom prvog vala epidemije koronavirusa izrađivao ogromne cipele koje osiguravaju održavanje propisane udaljenosti među ljudima, lansirao je novu zimsku liniju obuće – vjerovali ili ne - čizme veličine 75.