STRUČNJAKINJA IMA JEDNOSTAVNE SAVJETE ZBOG KOJIH ĆETE SPAVATI BAREM SAT VREMENA DUŽE

Dobro se naspavaj često je lakše reći nego učiniti. Mnogi ljudi pate od nedostatka sna, a sve je više onih kojima je problem zaspati.

Stručnjakinja za san Olivia Arezzolo ima nekoliko jednostavnih savjeta koje bilo ko može primijeniti, a mogu vam osigurati, kako tvrdi, sat vremena spavanja više.

1. Izbjegavajte plavičasto svjetlo

Niti jedan uređaj, čak ni mobitel, nije dobrodošao u spavaću sobu. Tableti, računari, televizori i pametni telefoni emitiraju plavičasto svjetlo koje ometa san.

2. Mirišite lavandu

Lavanda će vas umiriti i opustiti. Možete iskušati esencijalna ulja ili nabaviti miris lavande. Dovoljno je da nekoliko kapi stavite na svoj jastuk.

3. Okupajte se

Možda mislite da će vas kupanje ili tuširanje razbuditi, ali voda zapravo može imati opuštajuć učinak. Najbolje je uroniti u kadu 40 do 60 minuta prije odlaska u krevet.

4. Uzmite prirodne dodatke prehrani

Arezzolo potiče na uzimanje omega-3 masnih kiselina, bilo iz izvora kao što je prehrana ili dodataka prehrani. Kako pojašnjava, omega-3 održava razinu melatonina, a on je važan za san.

5. Iskušajte bijele šumove

Mnoge bebe lakše spavaju zahvaljujući bijelim šumovima, a oni mogu pomoći i odraslima da se opuste. Pronađite aplikaciju koja sadrži bijele šumove ili isprobajte neki na YouTubeu.

6. Popijte čaj od kamilice

Ne kaže se bez razloga da izbjegavate kofein prije spavanja, ali to ne znači da morate zaboraviti na šalicu čaja. Kamilica ima umirujuća svojstva koja će vas pripremiti za spavanje.

7. Duboko dišite

Što ste više pod stresom, to će vam biti teže zaspati. Zato je dobro duboko disati jer ćete se tako opustiti.

8. Uzmite magnezij

Magnezij pomaže opustiti mišiće i riješiti vas tenzija. To je jednostavan korak koji možete uključiti u rutinu.

9. Riješite se stresa

Vježbajte zahvalnost. Na kraju svakog dana kažite na čemu ste zahvalni kako biste se riješili nakupljenog stresa.

10. Meditirajte

Postoji puno aplikacija za meditaciju koje vam mogu pomoći, kao i videa na YouTubeu. Meditacija će vam olakšati da se isključite i utonete u san.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE