SVE PO PLANU: DIONICA TARČIN – IVAN DOBIVA OBRISE, POGLEDAJTE KAKO ĆE IZGLEDATI

Radovi na poddionici autoceste na Kordidoru 5C Tarčin – Ivan su u punom jeku, prenosi Hrvatski medijski servis. Poddionica je podijeljena na dva lota. LOT 1 uključuje dio od Tarčina do ulaza u Tunel Ivan, dok je LOT 2 sam Tunel Ivan. Jedan od zaštitnih znakova LOT-a 1 je vijadukt Raštelica 2, dug 610 metara, koji sa svojih 19 raspona premoštava magistralnu cestu M-17 i širu dolinu.

  • Radovi su počeli 31. augusta 2020. godine. Imali smo ozbiljne zahvate od samog početka tako da sada imamo i ozbiljan rezultat nakon nekih 4-5 mjeseci. Na vijaduktu Raštelica 2 urađeni su svi šipovi, ukupna dužina šipova je bila nekih 4,3 kilometra, urađeno je 50 posto temeljnih stopa i stubova, na desnom objektu urađene su dvije rasponske konstrukcije i na lijevoj jedna, te se vrši priprema za daljnji nastavak radova na ovome vijaduktu – kazao je Ermin Handžar, šef projekta na poddionici Tarčin – Ivan.

Na vijaduktu Raštelica 1 urađeno je pola od ukupne količine šipova, započeti su radovi na temeljnim stopama, te su počeli radovi na jednom stubu. Pripremljeni su i obalni stubovi tako da je dinamika u planiranom okviru, na nekim mjestima i ispred. Ovaj ugovor je podijeljen na sedam sektora i na svakome od sektora se odvijaju radovi.

LOT 2 ukupne dužine je dva kilometra, a sam tunel Ivan 1.750 metara. Ovo je dvocijevni tunel, gdje svaka cijev služi za jedan smjer prometa. Unutar tunela predviđeno je pet poprečnih veza za pješake i jedna konekcija za interventna vozila u slučaju nekih nezgoda.

  • Do sada je iskopano 75 posto tunela. Dinamika je zadovoljavajuća, čak smo i ispred što se tiče radova iskopa i primarne podgrade. Tunel se izvodi po novoj austrijskoj tunelskoj metodi, što je već kod nas postala klasična metoda, tako da, kada se uzmu svi parametri, s dinamikom radova nećemo imati problema – kazao je Handžar.

Tunel Ivan nastavlja se na LOT 1 koji iznosi 4,9 kilometara tako da je ukupna dužina poddionice Tarčin – Ivan 6,9 kilometara. Na ovu poddionicu nadovezuje se spojna cesta na kojoj će se nalaziti buduće naplatne kućice, a koja će osigurati komunikaciju između magistralne ceste M-17 i autoceste A1.

Na ovoj poddionici trenutno je angažirano 200 radnika, a u jeku sezone bit će angažirano više od 400 radnika koji će raditi aktivno na oba lota. Na tunelu se radi u tri smjene, dok se na trasi radi u jednoj smjeni. Dnevna dinamika je na zadovoljavajućem nivou i u skladu je s dostavljenom dinamikom radova.

  • Što se tiče radova na Tunelu Ivan, bilo je poteškoća s geologijom i zbog pojave podzemnih voda. Rješavamo i to tako da se radovi odvijaju nesmetano i bez zastoja. U lijevoj tunelskoj cijev nam je preostalo 411 metara, a u desnoj tunelskoj cijevi ostalo je još za iskopati 566 metara. Proboj tunela predviđa se sredinom juna mjeseca – izjavio je Damir Peštelić, predstavnik izvođača radova.

Plan je da se poddionica Tarčin – Ivan pusti u promet na početku ljeta 2022. godine.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE