TAJNA LIJEPE KOSE KRIJE SE U VAŠOJ PREHRANI

Za zavodljive zamahe prekrasnom dugom i blistavom kosom, koji očaravaju suprotan spol, uz dobre gene i pravilnu njegu zaslužne su i posebne namirnice.

Stanje naše kože i kose su spoljašni znak unutarnjeg zdravlja. Ćelijama koje stvaraju kosu je potrebno redovito snadbjevanje najvažnijim nutrijentima. Da bismo imali zdravu, gustu, sjajnu i čvrstu kosu moramo svakodnevno da unosimo hranu bogatu vitaminima, mineralima, proteinima i omega-3 masnim kiselinama

Perut nestaje uz mrkvu

Muči li vas perut i neugodan svrabež tjemena potreban vam je vitamin A, a mrkva je bogata tim vitaminom. Pomoći će vam da održite prirodan balans kože na tjemenu pa grickajte mrkvu

Tamnozeleno povrće puno je vitamina

Izvrstan je izvor vitamina A i C. Uživajte u zelenoj salati, brokulama i špinatu te neka vam zavide na vašoj sjajnoj kosi, bez peruti

Hidratizirana kosa uz ribu

Zbog bogatstva omega-3 masnim kiselinama riba se mora naći na spisku hrane koja je dobra za zdravlje vaše kose. Te kiseline pomažu regeneraciju dlake iznutra i izvana. Uz njih je kosa sjajna i hidratizirana

Uz orašaste plodove prevenirate gubitak kose

S vremena na vrijeme uživajte u malim porcijama omiljenog orašastog ploda. Bogati su vitaminima i mineralima koji su prevencija za tanjenje kose. Cink i selen koji također sadrže dobra su prevencija za prijevremeni gubitak kose

Grah je čarobnjak za rast

Grah je čarobnjak zaslužan za rast kose. On i leća bogati su proteinima, cinkom, biotinom i željezom, što ih čini najboljim izborom namirnica za one koji žele potaknuti rast kose

Nesmetan rast uz banane

Jedite banane i napunite organizam vitaminom B6, a grožđice da biste pojačali dozu željeza. Vitamin B6 pobrinut će se da folikule kose budu zdrave, a željezo da u vaš skalp stiže dovoljno kisika, što će spriječiti opadanje kose i njeno lomljenje osiguravajući joj nesmetani rast

Jaja za elastičnost

Za jačinu kose i njenu elastičnost potrebni su vam proteini. Jaja su odličan izvor. No, ako niste ljubitelj jaja, umjesto njih možete konzumirati mliječne proizvode s manje masnoće

Za cirkulaciju je zadužen cimet

Cimet miriše na novogodišnje praznike, a ujedno i poboljšava cirkulaciju, što dovodi kisik i nutrijente do naše kose. Dodajte ovaj začin u vaš doručak ili kafu ili ovsenu kašu

Kosa brže raste uz jogurt

Gust, bogat proteinima, grčki jogurt su stari Grci, kao i mnogi drugi narodi, jeli još od 500 godine p. n. e. Jogurt je bogat vitaminom B5, poznatim kao pantotenska kiselina koji utječe na cirkulaciju krvi u koži glave i samim tim i na rast kose

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

PRIPREMITE RIŽOTO SA POVRĆEM KAO IZ RESTORANA

0
Ukoliko niste sigurni šta biste za ručak, a opet ne želite mnogo vremena provesti u kuhinji, i, naravno, želite ukusan obrok, ovo je pravi recept za vas.