TEHNIKOM DISANJA DO POTPUNE REGENERACIJE ORGANIZMA

On olakšava proces diskonektiranja od vlastitog uma i misli, dok istovremeno olakšava uspostavljanje veze sa srcem.

U vremenu u kojem se cijela planeta osjeća svezano, a ograničenja se nižu svakog dana, disanje postaje sve popularnija tehnika oslobađanja od stresa i vraćanja u ravnotežu, a u posljednjih godinu je postalo i trend.

ČISTI TIJELO

Vježbe disanja utječu na parasimpatičku aktivnost, brzinu i ritam otkucaja srca, fiziološku fleksibilnost i zbog toga su postale jedan od najmoćnijih alata za kontroliranje stresa. Trening disanja podrazumijeva tehniku aktivne meditacije koja koristi dah da očisti tijelo i nervni sistem od nagomilanih emocija. On olakšava proces diskonektiranja od vlastitog uma i misli, dok istovremeno olakšava uspostavljanje veze sa srcem.

Opuštajući efekti ovakve meditacije ili treninga mogu, naravno, biti i trenutni, ali maksimalna učinkovitost se postiže njegovim kumulativnim efektom, odnosno redovnim prakticiranjem. U principu se preporučuje započeti s dvadesetak minuta dnevno (idealno ujutro) tokom perioda od dvije sedmice.

Smatra se da je najbolje izvoditi ove vježbe neposredno poslije buđenja zato što se meditativno stanje lakše postiže dok još uvijek niste potpuno razbuđeni i niste započeli redovne dnevne aktivnosti. U svojoj suštini, trening disanja jeste tehnika namijenjena smanjenju stresa putem fizičkog opuštanja i umirivanja uma.

HORMON SREĆE

Vaše automatsko neosviješteno i plitko disanje mozgu šalje poruku da ste pod nekom prijetnjom. Nasuprot tome, kada dišete pravilno i duboko, tijelo dobiva signal da je sve u redu i opušta se.

Generalno, što duže izdišete zrak nakon dubokog udaha, to se pluća više šire i šalju signal mozgu da nismo ni u kakvoj opasnosti. Vježbe disanja, također, utječu i na oslobađanje hormona sreće.

PSIHIČKO ZDRAVLJE

Nema potrebe posebno isticati u kojoj mjeri je godina iza nas bila naporna i kakve je sve posljedice ostavila po naše psihičko i fizičko zdravlje. Tehnike opuštanja i samocentriranja danas su potrebnije nego ikad kako biste ostali prisutni u trenutku bez osjećaja da ste izgubili kontrolu. Treninzi disanja mogu se obavljati i “na daljinu” što ih čini posebno prilagodljivim i podobnim za izazove s kojima se susrećemo.

UMIRUJUĆA MUZIKA

Sama sesija treninga disanja ili meditacije je obično vođena od strane instruktora, a može biti grupna ili individualna. U nju mogu biti uključeni umirujuća muzika, elementi aromaterapije i drugih tehnika unapređenja zdravlja kao što je reiki. Teoretski, ove vježbe možete raditi i sami ali se, pogotovo početnicima, savjetuje da budu vođene.

U toku same sesije mogu se osjetiti različiti nadražaji, od onih fizičkih poput treperenja u rukama, promjena temperature, blage vrtoglavice i toga da vas podilaze žmarci pa sve do veoma intenzivnih emocionalnih pražnjenja.

Pored toga, lako se može desiti da izgubite pojam o vremenu, što se često događa kod potpunog i dubokog opuštanja. Nakon dvadesetak minuta vježbi disanja, vratit ćete se dnevnim obavezama razbistrene glave i pojačanog fokusa.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

VEĆINA VOZAČA JE U ZABLUDI: PRAVE OVU GREŠKU KOD PALJENJA AUTOMOBILA...

0
S generacije na generaciju prenose se 'dobronamjerni' savjeti i trikovi o pametnom korištenju automobila u hladnim mjesecima. Vjerojatno ne postoji vozač koji nije dao ili primio savjet da automobil nakon paljenja treba ostaviti da radi i tako dođe na radnu temperaturu.