TERZIĆ: GRADIMO 50 KM AUTOPUTA U AMBIJENTU GDJE NIKO NI SA KIM NEĆE NIŠTA

Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH, potvrdio je da se u FBiH gradi 50 kilometara autoputa.

Terzić je u razgovoru rekao da se moglo i moralo bolje u ovom segmentu, ali i to da je 50 kilometara gradnje dobar rezultat u ambijentu u kojem “niko ni sa kim neće ništa”.

  • Gradi se skoro 50 kilometara. Imamo tri gradilišta na jugu, od 18 kilometara, imamo gradilišta u centralnom dijelu, tunel Ivan i Tarčin – Ivan i na sjeveru od Zeničke zaobilaznice, tunel Zenica, Vranduk tunel i dodjeljujemo ugovor za Nemila – Vranduk. Dodijeljen je ugovor za tunel Poprikuše. Sveukupno od 50 kilometara – precizirao je.

Tvrdi da kada je došao na ovu poziciju – uspjeh je bio početi raditi bilo šta.

  • Nije bilo ugovora. Kritičari one koji rade mogu kritikovati. One koje ne rade – ne mogu kritikovati. Mi smo imali poziciju da bez Zakona o akcizi, kojeg su vlasti BiH usvojile kriz stand by arnažman, i osam godina čekanja na izmjene i dopune prostornog plana, sa specijalnim obilježjima za Koridor 5C. Na 11 mjesta se mijenjao. Bez toga nismo mogli započeti aktivnosti – izjavio je Terzić.

Terzić: Radi se punom parom…

U međuvremenu, od 2018. godine, aktiviralo se 10 gradilišta i “radi se punom parom” – rekao je.

  • Krećemo sa tenderom za 21 kilometar od Medakova do Ozimica, koje finansira EBRD. Pričali smo i kritikovali da su male dionce problematiče, sada imamo ovu – izjavio je dodavši:
  • Neki do pola punu čašu vide do pola praznu – nije naše da komentarišemo.

Terzić je izjavio da Autoceste FBiH ovise od šest ministarstava, te da bez njihove podrške se ne može ništa uraditi.

Autoceste FBiH zavise od šest ministarstava

  • Autoceste zavise od šest ministarstava. Državnog ministarstva finansija, Federalnog, federalnog ministarstva prometa, Federalnog ministarstva prostornog uređenja, Federalnog ministarstva pravde i Federalnog ministarstva okoliša i turizma.

Osim ovoga, Terzić je rekao da problem predstavlja i politička situacija.

  • Hoće li neko da podrži ili ne, utječe šest ministarstava, a pet ministarstava je u tehničkom mandatu, nemaju odgovornost za ono što se dešava.

Također, pri gradnji se moraju poštovati evropski standardi, a dodatni problem predstavljaju i neadekvatni projekti. Terzić je pojasnio da kvalitet projekta određuje i kojom će se brzinom raditi.

Pitali smo Terzića i za šta se troši novac od akciza, od putarina.

  • Mi imamo u FBiH, u državi, imamo ogromna sredstva koja se uzimaju prekoa akciza i putarina. Ono što mi imamo je 20 feninga od 2018. Do tad smo imali 10 feninga. Ta sredstva se isključivo troše za izgradnju Koridora 5C. Troše se za eksproprijaciju, za projektovanje i izgradnju.

Terzić: Moglo je bolje

  • Na osnovu priliva od putarina, dobijamo kredite, finansijske institucije sigurne da ćemo vraćati. Nijedna marka se ne koristi ni za šta drugo osim za izgradnju koridora – pojasnio je Terzić.

JP Autoceste FBiH su od marta 2018. godine dobili 490 miliona, od čega su uglavnom vraćali stare kredite, plaćali kamate i uložili 80 miliona u eksproprijaciju.

A je li moglo bolje, da li je FBiH trebala imati više autoputa?

  • Naravno da je moglo bolje. U ambijentu u kojem niko neće ni sa kim ništa – ogromna je stvar da smo uspjeli pokrenuti 50 kilometara gradnje. A naravno da može bolje – zaključio je Terzić za N1.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE