TEŠKO STE SE RIJEŠILI VIŠKA KILOGRAMA: STRUČNJACI SAVJETUJU KAKO ODRŽATI FIGURU TOKOM ZIME

Ako ste se cijelo proljeće i ljeto brinuli o svojoj figuri i doveli je do željenog, onda vas zasigurno brine kako održati kilograme pod kontrolom tokom predstojećih zimskih mjeseci.

Evo nekoliko savjeta stručnjaka koji će vam pomoći: 

Ne zazirite od vježbanja na otvorenom

Izlazak na otvoreno možda vam se neće učiniti primamljivim zbog hladnoće, no to vas ne bi trebalo obeshrabriti.

Počastite se cool opremom za vježbanje i jednostavno krenite.

Bilo da se radi o trčanju, biciklizmu ili pak o klizanju (koje sagorijeva nevjerovatnih 450 kalorija u sat te učvršćuje stražnjicu i bedra), aktivnosti u prirodi i na svježem zraku sigurno su zabavnije i zdravije nego tjelesna vježba u zatvorenim prostorima.

Dan počnite doručkom s puno proteina

Doručak je kod mnogih često bogat ugljikohidratima, a siromašan hranjivim tvarima. Istraživanja su pokazala da konzumiranje doručka s visokim udjelom proteina može pomoći u smanjenju potreba za unosom nezdravih namirnica tokom dana. Primjera radi, doručak s jajima ili grčkim jogurtom može pomoći da držite kilograme pod kontrolom.

Prilagodite prehranu

Niko ne kaže da ne smijete priuštiti ponekad omiljeni kolač ili slasnu pizzu, ali ne pretjerujte. Na svoj svakodnevni jelovnik uključite obavezno batat, koji sadržava puno vlakana, lisnato povrće, bundevu, kelj, jabuke… Hladnoća je izvor stresa za tijelo, a kako bi temperatura bila stabilna i održavala homeostazu, potrebno vam je više energije. Zamijenite nezdrava jela zdravim supama i varivima, a đumbir, ljute papričice ili biljni čajevi pomoći će vam da zagrijete tijelo.

Dovoljno se naspavajte

Istraživanja sugeriraju da gubitak sna može povećati rizik od debljanja utječući na apetit, zbog čega ćete vjerovatnije posegnuti za visokokaloričnom hranom.
Osim toga, kraći dani zimi znače manje svjetlosti – što može negativno utjecati na kvalitet sna.

Prema Candice Seti, licenciranoj kliničkoj psihologinji i certificiranoj ličnoj trenerici, kako dani postaju kraći, ove promjene dnevnog vremena mogu utjecati na san.

Te promjene mogu utjecati na vaš cirkadijalni ritam – prirodni ciklus spavanja i buđenja.

Na sreću, možete poduzeti korake za poboljšanje kvalitete sna ograničavanjem izlaganja plavom svjetlu, spavanjem u mračnoj sobi i izbjegavanjem kofeina više od šest do osam sati prije spavanja.

Smanjite stres

Predblagdansko vrijeme popriličan je izvor stresa, a sve to ima i fizičke posljedice. Naglašeni stres podiže nivo kortizola, što navodi tijelo na zadržavanje masti.

S druge strane nivo hormona gladi raste, pa na kraju završimo pred frižiderom trpajući sve i svašta u sebe. Stoga obavezno pokušajte naći način opuštanja – omiljena serija, knjiga, šetnja ili joga mogu vam pomoći.

Vodu pijte obavezno

Voda je nešto što često zaboravljamo tokom hladnijih mjeseci jer se manje znojimo i krećemo, ali piti je dovoljno jednako je važno kao i ljeti.

Stoga pijte najmanje oko litar i po do dvije vode dnevno kako biste pomogli metabolizmu i držali apetit pod kontrolom.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

ZNATE LI ŠTA JE FINANSIJSKI STRES I KAKO SE NOSITI S...

0
Prema nedavnom istraživanju banke Morgan Stanley 78 posto ispitanih je izjavilo da trpi finansijski stres, a uzevši u obzir uslove pandemije moguće je da se ovo stanje u skorije vrijeme pogoršalo.