TROVANJE HRANOM U BIH: 36 OSOBA ZAVRŠILO U BOLNICI ZBOG MAJONEZE

Sve je više pacijenata koji pristižu u Univerzitetski klinički centar (UKC) Tuzla zbog trovanja hranom u fast-foodu „Fresh“ u Srebreniku. Njihovo stanje je stabilno, ali ljekari smatraju da je uzrok trovanje majonezom koja se, navodno, proizvodila kod kuće.

Ilustracija

Isti simptomi

  • Od 28. avgusta počeli su pristizati pacijenti iz četiri općine iz Tuzlanskog kantona, sa simptomima koji su upućivali na bakterijsko trovanje hranom. Hospitalizirali smo deset pacijenta, od čega petero djece. Konzumirali su različitu hranu, uključujući donere, sendviče. Najveći dio pacijenata rekao je da su uz te sendviče i donere konzumirali i majonezu – rekao je načelnik Klinike za infektivne bolesti UKC-a Sead Ahmetašević.

Niko od pacijenata nije životno ugrožen, a 36 njih pregledano je u ambulantama, piše Avaz.

Dobili terapiju

  • Neki od njih prošli su kroz dnevne bolnice. Dobili su adekvatnu terapiju – istakao je Ahmetašević.

Glavni epidemiolog Zavoda zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona Blaško Topalović rekao je da su oboljeli koji su primljeni u UKC zadovoljavajućeg zdravstvenog stanja.

Bolje se osjećaju radnici „Natrona“

U zeničku bolnicu prekjučer je primljeno osam radnika maglajske firme “Natron-Hayat” koji su se žalili na povraćanje i dijareju.

  • Pacijenti se osjećaju bolje i ni kod jednog nema znakova ozbiljnih komplikacija zbog trovanja hranom – kaže portparol KB-a Zenica Aida Buro.

I dok traje oporavak radnika, po nalogu tužioca ZDK policija provodi istragu u firmi „Natron-Hayat“, a obavljena je i sanitarna inspekcija, čiji se rezultati čekaju.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.