JAVNO “PROZIVANJE” NA PANOIMA U LJUBLJANI JE MARKETINŠKA KAMPANJA, A NE DIO KAZNE ZA PREKRŠAJE U SAOBRAĆAJU

Na društvenim mrežama u BiH i regionu ovih dana se dijeli fotografija uz tvrdnje da se na reklamnim panoima u Ljubljani objavljuju imena osoba koje su napravile neki prekršaj u saobraćaju. Ipak, radi se o marketinškoj kampanji u sklopu Evropskog tjedna mobilnosti 2019 i u pitanju su izmišljena, a ne stvarna imena.

Na Twitter profilu bastadur 18. oktobra je objavljen kolaž fotografija uz sljedeći opis:

Ubrzo, ove fotografije i tvrdnje su se počele širiti i Facebookom, a do sada su na ovoj društvenoj mreži podijeljene na hiljade puta. 

otografije koje su podijeljene na Twitter profilu bastadur jesu autentične i nastale su u Sloveniji, no one ipak ne prikazuju imena stvarnih osoba koje su kažnjene zbog saobraćajnih prekršaja.

Naime, fotografije prikazuju promotivne postere kampanje koje je Grad Ljubljana (Mestna občina Ljubljana ili kraće MOL op.a.) u suradnji sa slovenskom marketinškom agencijom Marmelada pokrenuo povodom Evropskog tjedna mobilnosti 2019.

O ovoj kampanji u kojoj se kroz igru riječi podiže svijest o važnosti sigurnosti u saobraćaju, 25. marta 2020. godine je izvijestio i slovenski Marketing Magazin.

Iako se radi o kampanji koja na nesvakidašnji i kreativan način ukazuje na važnost poštivanja saobraćajnih propisa, imena i prezimena navodnih prekršilaca propisa nisu stvarna te se, kako je već pomenuto, radi o domišljatoj igri riječi. 

Tako je, na primjer, u sloganu “Mihael Šumič vozio kroz naselje 77 km/h”, ime navodne osobe izvedeno od imena poznatog vozača Formule 1 Michaela Schumachera, dok se u sloganu “Zdravko Riba parkirao na mjestu na invalide” radi o izvedenici uzrečice “Zdrav k’o riba”. Igra riječi je upotrijebljena i u sloganu “Primož Kroglič divlje biciklirao po centru zanemarujući pješake”, a ime je u ovom slučaju izvedeno od imena poznatog slovenskog biciklista Primoža Rogliča.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE