Ta praksa uvodi se kako bi se građanima olakšale određene procedure i na jednom mjestu dale potrebne informacije i odgovori na sve njihove upite. Događaj će biti održan u velikoj sali Općine Stari Grad i holu u kojem će građanima biti na raspolaganju pomoćnici načelnika i rukovodioci svih općinskih službi koji će sa njima razgovarati o temama koje građani delegiraju, saopćeno je iz te Općine.
Dan otvorenih vrata bit će održan od 16.00 do 19.00 sati kako bi mu mogli prisustvovati i građani sa radnim vremenom koje se inače podudara sa radnim vremenom te lokalne samouprave.
Uposlenici Općine Stari Grad bilježit će kontakt podatke i upite svih koji dođu na Dan otvorenih vrata, te ih u skladu sa pitanjima koja iznesu upućivati za pult nadležne službe. Svaki građanin imat će priliku da dobije odgovor na svoja pitanja, a ukoliko se bude radilo o složenijoj problematici službe imaju rok od 48 sati da pismeno odgovore na upit.
Službe koje će učestvovati u Danu otvorenih vrata su: Služba za urbanizam, Služba za investicije i komunalne poslove, Služba za imovinsko-pravne, geodetske poslove, katastar i stambene poslove, Služba za boračko-invalidsku i socijalnu zaštitu, Služba za privredu, Služba za obrazovanje, kulturu i sport, Služba za opću upravu i inspekcijske poslove, Služba za lokalni razvoj i poslove mjesnih zajednica, Služba za civilnu zaštitu, Služba za finansije, Služba za odnose s javnošću i IS, Stručna služba Općinskog vijeća i Sektor za tehničke poslove i obezbjeđenje.