UBLAŽAVANJE MJERA ZBOG KORONAVIRUSA IMALO POZITIVAN UTJECAJ NA POVJERENJE POTROŠAČA U NJEMAČKOJ

Indeks povjerenja potrošača u Njemačkoj, koji je za mjesec mart izmjeren od minus 12,7 poena, povećan je za 6,5 ​​na minus 6,2 poena za april, prvenstveno zbog ublažavanja strogih ograničenja uvedenih u borbi protiv pandemije koronavirusa.

Kompanija za istraživanje tržišta GfK, sa sjedištem u Njemačkoj, objavila je rezultate Indeksa povjerenja potrošača za naredni mjesec.

Prema podacima GfK-a, indeks povjerenja potrošača za april porastao je na minus 6,2 poena.

Istraživač GfK-a Rolf Buerkl izjavio je da će trebati dosta vremena za oporavak povjerenja potrošača u toj zemlji.

  • Stroge mjere uvedene tokom pandemije COVID-19 ozbiljno su pogodile povjerenje potrošača. Trenutno poboljšanje je dobar znak ali trebat će vremena za stabilniji oporavak povjerenja potrošača”, kazao je Buerkl.

U Njemačkoj je do sada zabilježeno više od 2,7 miliona slučajeva zaraze koronavirusom i 75.440 smrtnih slučajeva povezanih sa COVID-19.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE