UPUĆEN APEL VLASTIMA IZ MOSTARA: UPITNO JE KADA ĆE AVIONI PONOVO POČETI SLIJETATI U GRAD NA NERETVI

Mostarski aerodrom je u izuzetno teškom stanju i upitno je kada će avioni ponovo slijetati na mostarsko tlo zbog problema koje su uzrokovali pandemija koronavirusa i zatvaranje aerodroma.

Kompanija Eurowings otkazala je čitavu sezonu, tako da ovog ljeta neće biti ključnih letova iz Düsseldorfa i Stuttgarta prema Mostaru, dok su ostali letovi upitni.

Direktor Zračne luke Mostar Marin Raspudić kaže kako se nalaze u izuzetno teškoj situaciji i da im je nužno potrebna pomoć države.

  • Mi smo 2019. godinu završili pozitivnim poslovanjem, pa smo imali jedan mali dio sredstava da rasporedimo u ovoj nepogodi. Iako smo bili zatvoreni i prihodi su bili nula, ipak smo na neki način opstali i vratili smo se na posao. Radimo u smjenama i pravimo planove za dalje – kaže Raspudić.

Naglašava da su svi radnici dobili plaće za prvih pet mjeseci u punom iznosu s doprinosima, što je bilo teško izvesti.

No, unatoč teškoćama, tvrdi da nema namjeru otpuštati radnike, ali naglašava da će za opstanak kompanije trebati prije svega kratkoročni plan, a kasnije i dugoročni, jer će sve ovo potrajati.

Ističe kako su ogromne posljedice u zračnom prometu i da bez pomoći države ne zna šta će biti.

  • U planu za 2020. godinu promijenili smo naše zahtjeve prema Federalnom ministarstvu prometa, tražeći samo operativne troškove kako bismo opstali. Dobili smo dopis Fly Bosnije i Croatia Airlinesa koji žele raditi – kaže Raspudić.

No, do tada, kako pojašnjava, treba uraditi sve potrebne pripreme kako bi putnici bili sigurni od virusa. Radnici su se, kako kaže, svi već testirali, ali za ostatak priprema treba još izdvojiti sredstava koja su potrebna.

Ističe kako nema interesa putnika i da se osjeti uznemirenost te da će filozofija biti drugačija.

  • Da država nije stala iza Lufthanse, ona bi propala. Očekujemo od Vijeća ministara BiH adekvatnu pomoć. Uz dobru organizaciju, mislim da ćemo se izvući. Nakon toga treba nam dugoročni plan na četiri godine – pojašnjava Raspudić, piše Klix.

Kaže kako će insistirati da se mostarski aerodrom više koristi za gašenje požara, jer su studije potvrdile da je idealan za to.

  • Nema potrebe da dolaze Crnogorci ili Hrvati i da plaćamo druge pored naših kapaciteta – ističe Raspudić.

Prema trenutnoj dinamici, prema njegovim riječima, može se za 15 dana očekivati nastavak saradnje s Croatia Airlinesom na relaciji Mostar – Zagreb, koja je i prije pandemije imala mali broj putnika. No, sve je to daleko od poslovanja, prema kojem je ove godine planiran rast broja putnika za oko 40 posto. Međutim, događaji vezani za koronavirus donijeli su novi veliki pad i sada projekcije govore kako bi gubitak na kraju godine mogao biti veći od milion maraka.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

VIJEĆE MINISTARA U PONEDJELJAK O FINANSIRANJU INSTITUCIJA BIH

0
Vijeće ministara Bosne i Hercegovine trebalo bi u ponedjeljak da razmatra Prijedlog dopuna Zakona o finansiranju institucija BiH, čiji je predlagač Ministarstvo finansija i trezora.