URADITE SAMI: NAUČITE KAKO SNIZITI VISOK KRVNI PRITISAK

Želite li regulirati krvni pritisak, u obzir morate uzeti sve komponente koje na njega utječu: stres, prehranu i tjelesnu aktivnosti.

Budite aktivni: Povećana tjelesna masa/pretilost ima značajan učinak na povećanje krvnog pritiska, stoga se osobama s viškom kilograma savjetuje da pažljivo biraju namirnice, prenosi Avaz.

Odvojite 30-ak minuta dnevno za aktivnost koja vam je najdraža.

Jedite tamnu čokoladu: Tamna čokolada sadrži flavonoide koji krvne žile čine elastičnijima, a da njeno konzumiranje snižava krvni pritisak dokazano je u velikom broju studija.

Na dan priuštite sebi oko 15 g tamne čokolade s najmanje 70 posto kakaa.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE