USKORO KRAJ RUČNIM KOČNICAMA?

Da li će ručne kočnice u narednih nekoliko godina nestati sa tržišta?

Britanski portal Car Gurus izračunao je da samo 24 odsto novih automobila dolazi s klasičnom ručnom kočnicom. Tako da je logično postaviti pitanje, kakve su kočnice u pitanju?

Radi se o električnim parkirnim kočnicama koje su postale veliki hit. Novi modeli automobila poput Nissan Juke, BMW Serije 1, Peugeot 208 odbacili su klasičnu ručnu kočnicu, koju najčešće koriste Dacia automobili.

Alfa Romeo, Honda, Jaguar, Land Rover, Lexus, Mercedes, Porsche i Volvo u potpunosti su izbacili ručne kočnice. Procjena je da će u narednih nekoliko godina ručne kočnice potpuno nestati s tržišta.

Električne parkirne kočnice su praktičnije, zauzimaju manje mjesta, a s njima u uglavnom ide i funkcija pomoći pri kretanju na uzbrdici, koja je mnogim vozačima korisna. Famozna “vaga”.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

IZ BERLINA JASNE PORUKE: NJEMAČKA SE ZVANIČNO OGRAĐUJE OD IDEJE IZMJENE...

0
Načelo 'legitimnog političkog predstavljanja' o kojem se raspravljalo u kontekstu reforme Izbornog zakona moglo bi produbiti podjelu Bosne i Hercegovine i otežati provedbu relevantnih sudskih presuda, službeni je stav njemačke vlade i baca posve drugačije svjetlo na percepciju naših tema u Evropskoj uniji.