UZ OVA TRI SAVJETA NAUČIT ĆETE RADITI SAVRŠENE SKLEKOVE

Sklekovi su jedna od najpopularnijih vježbi jer ne zahtijevaju ništa osim vlastite tjelesne težine.

Jednostavni su za izvođenje, mogu se prilagoditi svim oblicima tijela, sposobnosti i nivou kondicije, a imaju brojne prednosti – od toga da smanjuju nivo stresa, ubrzavaju metabolizam i jačaju core, do toga da popravljaju loše držanje.

Ipak, treba ih pravilno izvoditi. Da biste usavršili sklekove, možete se poslužiti s tri savjeta trenerice Stefane Avare.

Sama je naučila raditi sklekove slijedeći ova tri koraka:

1. Vježbajte pokret skleka na koljenima. Stisnite core, a laktove držite blizu tijela.

2. Vježbajte držanje planka u poziciji skleka. Držite što duže možete, a pustite kad trebate. Ponovite 10 puta.

3. Vježbajte jedan sklek, a onda se spustite na trbuh. Ponovite 10 puta.

@defining.fitness

If you struggle with push-ups, add this to the end of your workouts! 🔥 #fitness #pushup #VibeZone #fyp

♬ Paper Planes – M.I.A.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE