UZ OVE NAMIRNICE POBIJEDITE NESANICU

U idealnom slučaju morate spavati od 7 do 9 sati dnevno bez prekida, ali ne uspijevaju svi.

Stres, ludi radni ritam i višak digitalnih informacija mogu negativno utjecati na trajanje i kvalitet vašeg sna.


Željeni efekt

U pokušaju da uspostave svoj režim, mnogi pribjegavaju meditaciji, dubokom disanju, pa čak i tabletama za spavanje. Stručnjaci predlažu da jedete ove namirnice za dobar san.

Badem – Bogati su raznim vitaminima i mikromineralima. Samo 28 grama badema sadrži oko 18 posto dnevne vrijednosti fosfora i 23 posto vitamina B2 potrebnog za odraslo tijelo. Ali najvažnije za vas, ovi orasi su odličan izvor melatonina. Melatonin je poznat kao “hormon sna”. Regulira vaš unutrašnji “sat” i signalizira mozgu da zaspi. Stoga, mala šaka badema noću može dati željeni efekt “tablete za spavanje”.

Ćureće meso – Ćuretina je jedan od najzdravijih mesnih proizvoda. Sadrži riboflavin, fosfor i selen. Također, ćureće meso sadrži aminokiselinu triptofan, koja aktivno stimulira proizvodnju već poznatog „hormona spavanja“ – melatonina. Ova hrana je, također, bogata proteinima – neka istraživanja sugeriraju da mala količina proteina može izazvati pospanost.

Popularni napitak

Čaj od kamilice – Jedan je od najpopularnijih toplih napitaka poznat po svojim umirujućim svojstvima. Sadrži apigenin, antioksidant za koji se pokazalo da se uspješno bori protiv nesanice.
Jedite orahe

Orasi sadrže oko 19 vitamina i minerala. Između ostalog, bogati su i melatoninom. Shodno tome, konzumiranje malih količina oraha može vam pomoći da prilagodite san.


Kivi i riža

Kivi je hranjiv i ima vrlo malo kalorija. Konzumiranje kivija blagotvorno utječe na nivo holesterola i funkcioniranje digestivnog sistema. Između ostalog, kivi je, također, dobar za spavanje. U istraživanju 24 odrasle osobe jele su svaki dan 2 kivija sat prije spavanja.

Do kraja studije, 42 posto volontera je brže zaspalo. To može biti zbog činjenice da kivi stimulira proizvodnju “hormona sreće” serotonina, koji je, također, uključen u regulaciju obrazaca spavanja.

Riža je, također, poznata po svojim korisnim svojstvima i po tome što je bogat brojnim vitaminima. Pomaže u snižavanju nivoa šećera u krvi i blagotvorno djeluje na san. Ljekari savjetuju da jedete rižu najkasnije sat prije spavanja kako biste poboljšali kvalitet i trajanje sna.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE