VAŽNO JE ZNATI I KAKO UGODITI I DUŠI I TIJELU

Mnoge se žene začude kada shvate koliko i kako je lako njihovo tijelo, uzevši uopće, podnijelo sve napore vezane za trudnoću.

Pixabay

Kad jednom prođe ne baš neproblematično „vrijeme prilagođavanja” u prvim nedjeljama trudnoće, dolaze ugodni mjeseci dobrog zdravlja i raspoloženja.

Doduše, kratko pred porod žena nosi veliki, ali slatki teret očekujući da uskoro uzme bebu u naručje, pa se svaki napor u tom očekivanju i sasvim zaboravi.

Sve buduće majke koje se osjećaju dobro i koje su pune snage imaju istu potrebu za kretanjem kao i kad nisu bile trudne. No, ovog puta važno je pridržavati se bitnog pravila:

Bavite se sportom samo toliko da ni pod kojim uvjetima ne dobijete upalu mišića, ne smijete ostajati bez daha, ne smije vas zaboljeti glava niti vam smije biti muka.

Sve navedeno može samo biti znak pretjeranog tjelesnog naprezanja, a baš to treba izbjegavati u trudnoći. Izbjegavajte, također, jake skokove i potrese, a nije vam dozvoljen ni trening trbušnih mišića.

Osluškujte svoje tijelo. Radite samo ono što vam se sviđa i što vam prija.

NASTAVITE ČITATI OVAJ ČLANAK
1 2 3

NAREDNA STRANICA »

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.