VAŽNO UPOZORENJE: IZBJEGAVAJTE ŠPINAT VAN SEZONE

Iako tokom cijele godine možemo da nađemo gotovo sve vrste svježeg povrća, neke bi trebalo izbjegavati van sezone.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovo se posebno odnosi na špinat iz staklenika koji je nutritivno osiromašen, a sadrži povećanu količinu hemikalija neophodnih za uzgoj, opominju nutricionisti.

Zbog toga, u jesen i zimu, ne konzumirajte ga u velikoj mjeri, iako važi za “kralja povrća”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U njegovo kraljevstvo bogato vitaminima A, B1, B2 i C, kao i mineralima (magnezijum, željezo, kalijum, kalcijum, natrijum, fosfor, bakar, cink, jod, kobalt i mangan), treba ulaziti u proljeće.

Pixabay

Špinat je niskokalorična namirnica koja može da se jede u neograničenim količinama. Jedino, zbog prisustva oksalne kiseline ne smiju da ga konzumiraju bubrežni bolesnici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najbolje je da ga spremite na mlijeku i kombinujete sa mliječnim proizvodima, a nikako sa jajima, jer špinat otežava resorpciju željeza iz jajeta.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

OVIH OSAM NAMIRNICA LOŠE UTIČU NA IMUNI SISTEM

0
Neke navike u ishrani mogu loše da utiču na imuni sistem; to su, na prvom mjestu, preskakanje obroka i/ili kasni obroci pred odlazak na spavanje.