Sada se radi na njegovom opremanju, a most će biti završen, prema najavama, početkom iduće godine.
Opremanje mosta u punom je zamahu: postavlja se ograda za zaštitu od vjetra, nanosi antikorozivna zaštita, završava betoniranje razdjelnog pojasa između dva prometna traka.
Most je sagrađen na seizmički vrlo aktivnom području, izložen je jakim vjetrovima, prvi put u svijetu ovdje su se ugrađivali piloti u jednom komadu u tlo.
- Govorimo o mostu koji je zaista u svjetskim razmjerima jedan mega projekt, mislim da nas svrstava u pet mostova koji su sagrađeni od početka ovo stoljeća i zaista jedinstven po svim karakteristikama – rekao je Igor Džajić, član Uprave Instituta IGH.
Očekuje se da će prometna povezanost olakšati život, poslovanje, a možda i potaknuti doseljavanje i daljnji razvoj turizma.
- Što se tiče turizma, bit će povećanja, ali ne toliko. Da bi ljudi ostali u nekom kraju, trebaju imati profitabilnu aktivnost ne samo dva mjeseca u godini, nego barem deset mjeseci u godini. Da bi imali 10 mjeseci efikasnu aktivnost u nekom kraju, onda moraju imati neke druge uvjete, rekao je ekonomski analitičar Ljubo Jurčić.
No, veliko je pitanje hoće li Pelješki most biti otvoren na vrijeme.