VJEŽBE ZA UČVRŠĆIVANJE KOŽE LICA

10 feb | 08:01
Kako starimo, prirodna produkcija kolagena se smanjuje pa koža gubi elastičnost i čvrstoću. Izlaganje suncu, gravitacija, pušenje i gubitak težine doprinose opuštanju kože.

Ako želite učvrstiti mišiće lica, mišićna masaža je najbolje rješenje.

Izvođenje vježbi za lice kao dijela dnevne anti-age rutine je dobra ideja kako biste učvrstili mišiće i smanjili opuštenost kože. Vježbanje slijedećih vježbi ujutro i uvečer doprinijet će da koža bude čvršća, zategnutija i da izgledate mlađe.

Najbolje vježbe za kožu čela

1. Postavite kažiprste iznad očiju i povlačite prema kapcima dok istodobno podižete obrve. Ponovite 10 puta. Ova vježba pomoći će vam da se riješite bora sa čela, prenosi Zdravlje u kući.

2. Sjednite ravno i potpuno opustite lice. Smjestite prste iznad obrva. Lagano pritišćite obrve prema očima te namrštite nos što je više moguće. Zadržite položaj brojeći do 10, zatim opustite pritisak. Ponovite ovu vježbu 10 puta.

3. Lezite na leđa u krevetu. Pustite glavu da visi preko ruba. Istovremeno otvorite oči koliko god možete te podignite obrve što je više moguće. Opustite se i ponovite ovu vježbu 5 puta.



Najbolje vježbe za kožu oko očiju

1. Nježno tonirajte mišiće očiju pritišćući ih s dva prsta (kažiprstom i srednjim prstom) sa svake strane oka, dok otvarate i zatvarate oči u brzom ritmu. Ponovite 10 puta.

2. Gledajte ravno ispred sebe. Pogledajte prema gore što je više moguće, te prema dolje što je više moguće, ne mičući glavu. Opustite se gledajući ravno ispred sebe. Ponovite 5 puta.

3. Sjedite ravno zatvorenih i opuštenih očiju. Dok držite oči zatvorenima, podignite obrve što je više moguće te spustite kapike što je više moguće. Zadržite tu poziciju 5 sekundi. Opustite i ponovite 5 puta kako biste se riješili bora i opuštene kože oko očiju.



Najbolje vježbe za kožu oko usana

1. Zatvorite usta, stisnite zube, zatvorite usnice čvrsto i opustite mišiće lica. Dok držite usnice zatvorene, smjestite kažiprste na uglove usana te se nasmijte koliko god je moguće. Pritisnite prstom usne prema gore i držite poziciju 10 sekundi pa se opustite.

2. Sjednite na stolicu i zamahnite glavom prema natrag pa gledajte u plafon. Snažno naborajte usne, kao da želite poljubiti plafon. Držite poziciju 20 sekundi, opustite te ponovite 10 puta.

3. Naborajte usne. Savijte mišiće usana kako biste podigli usne što bliže nosu. Držite i brojite do 5. Vratite usne u opuštenu poziciju te ponovite vježbu 5 puta.



Najbolje vježbe za kožu obraza

1. Držite usne zatvorene. Naborajte ih pomoću mišića obraza. Osjetite kako se koža napreže. Držite naboranu kožu usana 10 sekundi, opustite te ponovite 5 puta.

2. Duboko udahnite i napuhnite desni obraz pa zadržite 6 sekundi. Tada premjestite zrak u lijevi obraz i držite slijedećih 6 sekundi. Usmjeravajte zrak prema donjoj usnici te držite 6 sekundi, zatim prema gornjoj i držite 6 sekundi. Ponovite vježbu 10 puta.

3. Zatvorenih usta opušteno sjedite te usisajte obraze duboko prema ustima i zubima. Držite ovu poziciju 5 sekundi te opustite. Ponavljajte vježbu 10 puta.





(Hayat/Foto: Ilustracija)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE