NAJČEŠĆE GREŠKE KOD KUPOVINE SANDALA

6 maj | 21:46
Prave cipele čine nas još atraktivnijima, seksepilnijima, privlačnijima…

Međutim, ako sasvim ne odgovaraju tvom stopalu, i pogotovo ako su na visoku petu, ponekad ih nije lako nositi, posebno na duže vrijeme. Ali, ako ćeš se držati nekih jednostavnih pravila, vjerovatnoća da ćeš pronaći udoban par za sebe mnogo je veća, stoga pripazi na ovih pet čestih grešaka pri kupovini svojih novih sandala, piše miss7.

1. Kupuješ sandale ujutru

Cipele je najbolje kupovati krajem dana. Onda su stopala često već lagano natekla od cjelodnevnog hodanja. Ako te na kraju dana cipele ne žuljaju, veće su šanse da te neće žuljati ni u noćnom provodu.

2. Ne obraćaš pažnju na materijal

Obuća od prave kože ima prednost, jer se prilagođava obliku stopala za vrijeme kretanja i po toploti i vlažnosti. Cipele od jeftine vještačke kože se ne predaju i prilagođavaju tako lako pa često pritiskaju i neudobne su. Ako baš neko ne želi cipele od prave kože, treba da pazi na to da su cipele napravljene od kvalitetnije vještačke kože ili tkanine.



3. Ne skačeš u cipelama u radnji

Možda zvuči glupo, ali zaista je korisno pri isprobavanju sandala malo trčati i skakati u njima. Tako ćeš vidjeti da li spadaju sa stopala ili te ipak stežu.

4. Ne obuješ i skineš/ sandale barem pet puta

I ovo možda zvuči čudno i naporno, ali je takođe vrlo korisno. Tek više puta ponovljenim navlačenjem obuće pokazaće se mjesta koja će kasnije žuljati.

5. Ne pitaš prodavačicu za savjet

Samo ti prodavačica može reći je li materijal kasnije „dobar“ ili nije. To ti može biti od pomoći, pa se nemoj ustručavati da pitaš.



(Hayat/Foto: Ilustracija, Pixabay)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE