UVIJEK PUNITE MOBILNI TELEFON DO MAKSIMUMA? NEMOJTE TO VIŠE DA RADITE

18 aug | 08:22
Pravila punjenja baterija u našim mobilnim telefonima prilično su se promijenila posljednjih godina.



Mnogo je tvrdnji o tome šta je dobro ili loše za životni vijek baterije mobilnog telefona, ali jesu li sve istinite?



Ovo je pet najčešćih zabluda kada je u pitanju trajnost baterije.



1. Baterija treba da bude prazna ili skoro prazna prije punjenja 



Ovo važi jedino ako se koriste nikl-kadmijumske baterije čiji kapacitet opada ako se mobilni telefon premalo ili prečesto pune. Litijumske baterije, kakve se koriste u modernim pametnim mobilnim telefonima, sa time nemaju problema, prenosi CDM.



2. Korišćenje punjača koji niste dobili uz uređaj šteti bateriji 



Nema pogrešnog punjača kada su u pitanju moderni pametni telefoni koji se pune uz pomoć USB priključaka. Razlika je isključivo u brzini punjenja jer nemaju svi mobilni uređaji mogućnost brzog punjenja.



3. Novi mobilni telefon je potrebno prvi put maksimalno napuniti 



Danas ne, to je bila praksa prije litijumskih baterija. Danas svaki korisnik samostalno odlučuje hoće li do kraja napuniti uređaj i pritom ne treba da brine hoće li odluka uticati na kapacitet baterije.



4. Često priključivanje i isključivanje mobilnog telefona smanjuje životni vijek baterije 



Još jedna zabluda. Tačno je da životni vijek baterije sadrži određen broj ciklusa punjenja, ali se i jedan ciklus može sastojati od nekoliko pojedinačnih punjenja.



5. Uvijek napunite mobilni uređaj do maksimuma 



Netačno, optimalan nivo napunjenosti kreće se između 30 i 70 odsto. Za očuvanje baterije bolje je da se telefon puni u nekoliko kraćih vremenskih intervala nego uvijek do maksimalnih 100 odsto.





(Hayat/Foto: Ilustracija)



Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE