TRIKOVI ZBOG KOJIH JE NOKIA 3310 POSTIGLA TAKAV USPJEH

5 sep | 01:00
Nokia je 1. septembra 2000. godine najavila telelon koji će postati jedan od kompanijinih najpopularnijih uređaja, ali i globalni fenomen.

Jedna od ključnih stvari ovog telefona bila je jednostavnost. Ne žele svi kompleksan uređaj koji je u stanju da obavlja na stotine funkcija.

A tu je i dizajn. Nokia 3310 pratila je nekoliko ključnih pravila koja su ispunjavala najvažnije potrebe korisnika.

Minimalistički ekran dozvoljavao je da istog trenutka lako vidimo koliko nam je još baterije ostalo i kakav nam je signal. Pritom, telefon je nudio taman toliko sadržaja da nije bilo potrebe da se neko gubi po komplikovanim menijima.

Sam telefon je takođe bio prijatan na oko (za njegovo vrijeme) i lako je mogao da stane u džep.



Tu su bili i mali tasteri koji su bili prilično kruti, ali lagani na dodir, koji su omogućavali korisnicima da bez problema šalju poruke – pa čak i bez gledanja u fizičku tastaturu.

Međutim, možda najvažnija stvar ovog telefona bila je njegova robustnost. Delikatna priroda današnjih, ali i telefona od prije skoro dvije decenije je bilo nešto krajnje nepoznato za ovaj model.

Na internetu se čak mogu naći ljudi koji tvrde da njihova Nokia radi i dan danas, bez ikakvih problema.

Veliki plus su bile i zamjenjive maske. Korisnici su na raspolaganju imali na stotine maski, a dijelovi koji su mogli da se vade znatno su olakšavali njegovo održavanje.

Još jedna stvar koje se sjećaju gotovo svi jeste i čuvena igra “zmija” (snake). Mnogi su čak kupovali ovaj telefon samo zbog nje i provodili su sate u igranju. Uprkos ograničenoj grafici i prostom gejmpleju, zmijice su bile poptuno zarazne.

Sve ove stvari zaslužne su za nevjerovatan uspjeh ovog telefona i njegovu globalnu slavu.



(Hayat/Foto: Ilustracija)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE