NA OVE STVARI MORATE PRIPAZITI KADA JEDETE SALATU

25 okt | 16:12

Ako ste na dijeti, salata je ručak koji ćete vrlo vjerojatno najčešće konzumirati. Ipak, salata može sadržavati od 20 do preko tisuću kalorija i zato je važno imati na umu koji se sastojci nalaze u njoj.

''Da, možete jesti niskokalorične salate. Ali bogate verzije koje sadrže puno ukusnih, hrskavih dodataka mogu vas šokirati'', otkrila je fitness trenerica Sohee Lee.

Kaže da salate u restoranima često sadrže i više od tisuću kalorija kada se ubroje umaci, prepečeni komadići kruha, avokado ili guacamole, prenosi Index



''Ponekad imaju više kalorija nego burger. Bolje da salatu pripremate sami i pazite što u nju stavljate. Ako jedete vani, nemojte se sramiti tražiti da neke sastojke izbace. Pitajte za piletinu sa žara umjesto pržene u dubokom ulju, izbacite kruh, a dresing neka vam serviraju sa strane kako biste kontrolirali količinu koju ćete pojesti'', savjetuje Lee.

Naravno, ako vam je cilj udebljati se, Lee kaže da je samo nebo granica i da su salate nešto u čemu možete uživati bez imalo grižnje savjesti.



(Hayat/Foto: Ilustracija)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE