KULTNI 'STOJADIN' DOBIO NOVO RUHO: OMILJENI AUTOMOBIL JUGOSLOVENA SE 'VRATIO' NA VELIKA VRATI I IZGLEDA NEVIĐENO DOBRO

3 nov | 16:33

Bez obzira na sve njegove mane, Jugo će zauvijek ostati u našim srcima. A iako se ne proizvodi već deset godina, nisu ga zaboravili ni međunarodni automobilski entuzijasti.

Ponos jugoslovenske automobilske industrije je širom svijeta prodat u više od 800.000 primeraka, pa je ostao upamćen i van granica bivše države.



Jedan od onih koji su ga dobro zapamtili je dizajner Mihael Merkler, toliko dobro da mu je Jugo poslužio kao inspitacija za njegove digitalne dizajnerske radove.

Merkler nam je dao uvid kako bi mogao da izgleda savremeni Jugo da je "preživio" tranziciju, i to kao sportski hečbek, a kao osnova mu je poslužila američka varijanta Yugo 311.



Pod nazivom Yugo GT 5000 Concept, vidimo Jugo kakav nismo mogli nikad ni da zamislimo, veličine Chryslera C 300, sa LED svjetlosnom grupom, 20-inčnim felnama i gumama širine 265mm, te moćnin kočionim čeljustima, prenosi B92.

Ispod haube Yuga GT 5000 zamišljen je 5,0-litarski V8 sa turbopunjačem i pogonom na sva četiri točka koji se prenosi pomoći osmostepenog automatika.

Ovaj Jugo "razvija" 600 KS, iz mesta do 100 km/h ubrzava za 2,8 sekundi uz maksimalnu brzinu od 320 km/h.

Više fotografije pogledajte OVDJE.



(Hayat/Foto: Mihael Merkler, Behance)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE