PANIKA NA LETU ZA SPLIT: 'LJUDI SU SE VEĆ OPROSTILI OD SVOJIH NAJBLIŽIH...'

1 feb | 17:01

Avion Croatia Airlinesa na letu OU413, koji je jučer u 12:20 krenuo iz Frankfurta prema Splitu, sletio je u Zagreb umjesto u Split.

Kako je kazala čitateljica Indexa koja se nalazila u avionu, pilot je od slijetanja u Splitu odustao za vrijeme prilaženja pisti te je putnike obavijestio kako je došlo do tehničkog kvara.

Čitateljica nam je kazala kako se pilot putnicima opet obratio nakon desetak minuta te ih obavijestio da će se morati vratiti u Zagreb.

- Samo putovanje od Splita do Zagreba je bilo dramatično za sve putnike i vladala je opća panika. Pojedini koji su imali signal GSM mreže su se oprostili od svojih najbližih. Velik dio putnika je sjeo na sva slobodna sjedišta u stražnjem dijelu aviona misleći da su tu sigurniji - kaže putnica.

Dodaje kako je avion u Zagrebu prinudno sletio i uredno stao prije kraja piste, a na pisti su bili spremni vatrogasci, policija, hitna pomoć kao i desetine drugih vozila...

 - Putnicima nije dato nikakvo objašnjenje osim da su imali kvar i ponuđen je vaučer u iznosu od 35 KM koji mogu potrošiti za hranu i piće na aerodromu, te drugi let u 21:05 iz Zagreba prema Splitu. Većina putnika, kao i ja, su se odlučili za drugi vid prijevoza", kaže nam putnica.Croatia Airlines: Nije bilo prisilnog slijetanja

Pitali smo Croatia Airlines što se točno jučer dogodilo, a njihov odgovor prenosimo u cijelosti:

- Prije svega, netačna je informacija da je avion Croatia Airlinesa na jučerašnjem letu OU413 Frankfurt - Split prisilno sletio u Zagreb.

Zbog tehničke smetnje na jednom od hidrauličnih sustava avona Airbus 319, koja je uočena tokom leta, donesena je odluka o preventivnom preusmjeravanju aviona u MZL Zagreb, gdje je tehničko središte Croatia Airlinesa i gdje se pregled i eventualni servis aviona mogu obaviti mnogo brže i bez dodatnog uticaja na planirani dnevni promet. Avion Airbus 319 sigurno je i bez ikakvih poteškoća sletio u zagrebačku zračnu luku sa 78 putnika. Dakle, riječ je o operativnom poremećaju, koji nije predstavljao nikakav sigurnosni rizik i koji je posve uobičajen u poslovanju avioprijevoznika, a kapetan aviona o razlozima preusmjeravanja leta u Zagreb pravodobno je obavijestio putnike.

U civilnom avionstvu ovakvi slučajevi nazivaju se tehničkim slijetanjem i podrazumijevaju tačno propisanu proceduru prema kojoj se, između ostalog, tehničko slijetanje najavljuje zračnoj luci u koju se slijeće. Zračna luka tada, u skladu sa svojim operativnim procedurama, preventivno aktivira vatrogasne postrojbe, hitnu pomoć i policiju.

Putnicima s leta OU413 pružena je sva pripadajuća skrb u skladu s europskom regulativom. U Zračnoj luci Zagreb osiguran im je refreshment (obrok i piće) u iznosu od 35 KM, a zatim im je o trošku kompanije omogućen i prvi raspoloživi let do Splita, te su u svoje odredište otputovali letom OU656 Zagreb - Split u 21 sat i 10 minuta. 

Croatia Airlines ispričava se svim putnicima, koji su jučer kasnili u svoja odredišta zbog operativnog poremećaja na letu OU413 Frankfurt - Split", stoji u odgovoru CA.



(Hayat/Foto: Ilustracija)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE