POSLIJE POROĐAJA – KAKO SE VRATITI U FORMU

22 mar | 08:12

Nakon porođaja tijelu treba vremena za oporavak. Kako mu možete pomoći? 

1. Pričekajte najmanje šest mjeseci nakon porođaja prije nego što se odlučite skidati višak kilograma. Tako ćete tijelu dati priliku da se oporavi od stresa kroz koji je prolazilo tokom devet mjeseci.

2. Jedite hranu bogatu željezom, posebno ako dojite. To će pomoći da se oporavite od velikog gubitka krvi na porođaju. Kombinirajte hranu bogatu željezom s hranom koja sadrži vitamin C (maline, jagode, borovnice, kupine) - na taj način pomoći ćete tijelu da što bolje apsorbira željezo.

3. Ako dojite, trebat će vam još dodatnih 300 kalorija dnevno kako biste sebi osigurali dovoljno energije. Jedite uravnoteženo, neka se na vašem jelovniku nađe dovoljno ugljikohidrata, bjelančevina i masti.

4. Budite strpljivi, trebalo je devet mjeseci da nakupite kilograme, a za povratak tijela u normalu trebat će godina.

5. Nastojte jesti što više cjelovitih žitarica, mahunarki i zelenog lisnatog povrća. Tako ćete bez viška kalorija organizmu osigurati sve što mu je potrebno.

6. Krećite se, ali ne pretjerujte. Prije nego što se odlučite na neki od oblika tjelovježbe, posavjetujte se s ljekarom.



(Hayat/Foto: Arhiva)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE