KUHARI UPOZORILI: NA OVO TREBATE OBRATITI PAŽNJU KADA JEDETE U RESTORANU

31 maj | 15:44

Zasigurno ćete prvo primijetiti menije koje će vam donijeti na sto. Ako su prljavi, onda su vjerojatno i druge stvari u tom restoranu, upozoravaju.

Kuhari i kuhinjsko osoblje poznaju kako funkcioniše rad i priprema hrane, bolje od bilo koga. Upravo stoga, itekako je dobro znati što oni prvo primijete kada jedu u nekom drugom restoranu i na što treba obratiti pažnju. Svoje su savjete podijelili na društvenoj mreži Reddit. 

Sigurno ćete prvo primijetiti menije koje će vam donijeti na sto. Ako su prljavi, onda su vjerojatno i druge stvari u tom restoranu, upozoravaju.  Svakako je prednost ako jelovnik ne sadrži prevelik izbor jela jer to je 'alarm' da će vam vjerovatno biti poslužena neka namirnica koja je bila zamrznuta. Ako imate na izbor tek nekoliko jela, to znači da su se kuhari u tim jelima zaista usavršili i da ćete dobiti kvalitetan obrok koji god odaberete s popisa. 



Svakako pitajte otkud su morski plodovi ako ih naručujete. Ako konobari nemaju informaciju ili vam ne žele reći, to nemojte naručivati.  Ako znate da je za neko jelo potrebno malo duže vrijeme da se pripremi, a vi ga dobijete relativno brzo, znajte da je unaprijed pripremljeno. Ali to je 'crvena zsatavica' samo ako je riječ o situaciji da restoran nije prepun gostiju. 

Ako se mučite naći slobodno mjesto, onda je prethodno opisan scenario samo znak da su se kuhari dobro pripremili.  



Neljubazno osoblje veliki je nedostatak mnogih ugostiteljskih objekata, a ako ste primijetili da konobari i drugo osoblje ne komuniciraju međusobno, to je znak da odete na neko drugo mjesto.

Ako su konobari neljubazni i frustrirani na tom radnom mjestu, znači da se stvari nisu dobro posložile i da negdje nešto ne štima. Tu su i veće vjerovatnoće da neće dobiti kvalitetan obrok, poručuju kuhari na Redditu. 



(Hayat / Foto: Ilustracija)




Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE