MINISTAR POJASNIO: GRAĐANI NEĆE OSJETITI POSKUPLJENJE PLINA

12 jun | 18:25

Srđan Mandić, ministar komunalne privrede i infrastrukture KS, ustvrdio je za da bi osam miliona maraka, koliko će izdvojiti Vlada Kantona Sarajevo, trebalo biti dovoljno da se namiri razlika između stare i nove cijene plina, koja je za potrošače u KS od 1. maja narasla za 25 posto.

Završni računi

- Firme ‘Sarajevogas’ i ‘Toplane’ trebaju uraditi završne račune. Zaključak je da će i one jednim dijelom sudjelovati u subvencioniranju. Vidjet ćemo koliko od njih možemo uzeti, a da ne narušimo njihovo poslovanje. Ako i ne budu mogle, mi ćemo preraspodjelama osigurati sva sredstva - uvjerava Mandić.

On tvrdi i da će, ako plin ne pojeftiniti nakon 1. januara iduće godine, Vlada KS pripremiti novi prijedlog mjera, odnosno subvencija i za drugi dio grijne sezone, s obzirom na to da je planirano da subvencioniranje pokrije period od 1. septembra do 31. decembra, piše Avaz.

- Dakle, poskupljenje će važiti do 1. septembra. Tokom četiri ljetna mjeseca inače je potrošnja plina u domaćinstvima mala, tako da je samo mali dio tereta prebačen na građane - rekao je Mandić.

Pratit će stanje

Pojašnjava da nije bilo moguće ni tehnički ni zakonski planirati subvencije iz budžeta i za iduću godinu.

- Pratit ćemo stanje do kraja godine. Imamo neke najave mogućeg pojeftinjenja plina. Ali, ako se nastavi ovaj trend, pripremit ćemo novi prijedlog mjera – kazao je Mandić.

Prema zvaničnim podacima, ‘Toplane’ zagrijavaju više od 51.000 stanova i 2.700 poslovnih prostora, a ‘Sarajevogas’ opslužuje oko 65.000 kupaca.

‘BH-Gas’ izražava žaljenje

Iz ‘BH-Gasa’ jučer su saopćili da su imali namjeru pojasniti sve okolnosti u vezi s poskupljenjem plina, ali im, kako tvrde, to nije omogućeno.



(Hayat / Foto: Ilustracija, Arhiv)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE