DIONICA NA KOJOJ SU POGINULA TRI MLADIĆA GODINAMA ODNOSI ŽIVOTE

7 jul | 12:28

Ravan put kroz široku ravnicu Lijevča polja, za mnoge vozače, naročito mlade, izazov je kojem je teško odoljeti, pa noga sama leti na papučicu gasa.



Brza vožnja u ovakvim uslovima može odvesti – pravo u smrt.Na ovu opasnost koja, vreba na putu Laktaši – Srbac, poznatijem kao put ‘na kanalu', već godinama upozoravaju i mještani i stručnjaci.

Pogibija trojice mladića, koja je jučer u zoru zavila u crno Laktaše i okolinu, tragedija je koja ponovo upozorava na opasnosti od brze vožnje, piše Srpskainfo.

– To je jako opasan put i tu se često događaju nesreće, jer ravnica povuče vozače, pogotovo one mlade, na brzu vožnju –  kaže Aleksandar Čičić (29) iz Maglajana kod Laktaša koji je poznavao poginule mladiće.

I Radojica Vidović predsjednik mjesne zajednice Kukulje rekao je ranije da je ovaj dio puta ‘na kanalu' renoviran prije nekoliko godina i da od tada vozači na ovoj dionici voze nevjerovatno brzo.

– I ranije su se  dešavale teške nesreće i ljudi su ginuli, ali pogibija ove trojice mladića je stvarno jeziva opomena – rekao je Vidović.

Milija Radović, direktor agencije za sigurnost saobraćaja RS podsjeća da ova agencija već godinama radi sa mladim ljudima, kako bi ih upozorila na opasnosti od brze vožnje. Da bi bili ubjedljiviji na predavanja, koja organizuju u srednjim školama, dovode i paraplegičare, koji se bore sa teškim posljedicama saobraćajnih nesreća, koje su preživjeli.

– Pogotovo ako je u pitanju noć, mnogi mladi vozači imaju utisak da po ravnom putu mogu voziti još brže, jer se vide svjetla, ali to naprasto nije istina: noćna vidljivost, nije isto što i dnevna – kaže Radović.

Pri brzoj vožnji, opasnosti su, upozorava on, velike. Pri brzini od samo od 80 kilometara na sat, za jednu sekundu vozilo pređe više od 22 metra.

– Dakle prije nego što je vozač pritisnuo papučicu kočnice, vozilo je već odletjelo najmanje 22 metra – kaže Radović i dodaje:

- Ako hoćete da manje rizikujete, vozite sporije, nema boljeg recepta za bezbjednost'.Još prošle godine iz agencije su upozoravali da je najveći rizik u saobraćaju kod mladih vozača u dobi od 21 do 25 godina, kaže Radović.

– Oni, koji tek polože vozački i imaju od 18 do 20 godine, još se plaše i ustručavaju, a kasnije, nakon 21. godine mladi pomisle da su iskusni vozači, što naravno nije istina. Statistike pokazuju da treba preći najmanje 80.000 kilometara, da bi se moglo govoriti o istinskom vozačkom iskustvu, a ko od mladih vozača ima priliku za toliku kilometražu – kaže Radović.

Čak i ako se nesreća dogodi, zaključuje Radović, posljedice su znatno manje pri manjim brzinama.



(Hayat / Foto: Ras Srbija)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE