GOST VILE U ROVINJU POŽALIO SE NA SMRAD: VLASNIK MU ODGOVORIO - MUJO, OPERI ZUBE

16 jul | 20:49

Gost po imenu Muamer objavio je na stranici booking.com recenziju rovinjske "Villa Pasis" u kojoj se požalio na neugodan miris u sobi, a vlasnik ga je oslovio po imenu Mujo, a potom mu preporučio tuširanje i pranje zuba.

Muamer je na engleskom u recenziji "Ville Pasis" napisao da je općenito bilo uredu, ali se požalio na buku i neugodan miris u sobi. Ubrzo je stigao odgovor u kojem mu se vlasnik, također na engleskom, prvo obraća ''s dragi gospodine Mujo'', a potom dodaje: "Što se tiče mirisa u Vašoj sobi, pretpostavljam da Vas je majka naučila da perete zube i istuširate se prije spavanja."



Ovo nije prvi slučaj šovinističkog i antibosanskog vlasničkog odgovora na negativne recenzije gostiju iz Bosne i Hercegovine.

Nedavno je na stranici restorana ''Val'' u Mimicama u okolini Omiša vlasnik brutalno odgovorio na komentar gošći.

- Kada sam vidjela na ovoj stranici odgovore vlasnika na kritike drugih gostiju, žalim što sam uopće ušla u restoran. Daleko je to od domaćina. U svakom slučaju, ne preporučujem restoran zbog loše hrane prioritetno, pa sve drugo - zapisala je gošća.

Vlasnik je napisao kako j*** Bosanci uvijek pišu nešto loše.

- Nisi tribala ni ulazit'. Ni ti ni tvoje stado. Uvik j*** Bosanci nešto pišu loše. Nikad u životu niste vidili jadransku lignju. Naručujete stvari koje ne znate jesti i onda pljunete, a pojma nemate. Naučili ste u Bosni žvakat smrznutu patagonicu pa vas iznenadila kvaliteta. Došli ste kao stado neotesane stoke. Mokri s plaže u kupaćim gaćama. Skakali i galamili po restoranu. Zviždali za konobarom koji vas je upozorio da se kulturno ponašate da niste na čaršiji. Hajde sad, stoko bosanska neodgojena, napravite još koji profil pa dajte loše ocjene. Eto barem znate koristiti internet kad se ne znate ponašati.

Ovaj odgovor ubrzo je izbrisan sa stranice.



(Hayat / Foto: Screenshot)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE