VIŠE OD 10.000 KLIJENATA MIKROKREDITNIH ORGANIZACIJA U BIH TRAŽI ODGODU PLAĆANJA

Udruženje mikrokreditnih organizacija u Bosni i Hercegovini (AMFI) objavilo je da kontinuirano prati rad svojih članica i da redovno komuniciraju sa regulatornim agencijama, a trenutno ne raspolažu informacijama o naplati dodatnih kamatnih stopa korisnicima mikrokredita o čemu se govorilo u javnosti posljednjih dana.

  •  Nakon što su se ove informacije pojavile u javnosti, pokrenuli smo aktivnosti provjere navoda. Naglašavamo da se AMFI protivi bilo kakvom djelovanju mikrokreditnih organizacija suprotno odlukama agencija za bankarstvo FBiH i RS, koje nisu u interesu klijenta i nanose štetu cijelom sektoru. Članice AMFI-ja  i AMFI vrlo dobronamjerno prihvaju sve sugestija i kritike prema kojima ćemo promtno djelovati gdje god se iste činjenično utvrde – predsjednica AMFI kazala je Elma Zukić.

Po njenim riječima, mikrokreditnim organizacijama u BiH do 24. aprila ove godine obratila su se 10.863 klijenta za primjenu nekih od mjera odgode plaćanja mikrokredita kao mjere podrške za prevazilaženje negativnih efekata pandemije COVID-19.

Do sada je odobreno 8.008 zahtjeva klijenata, što predstavlja oko 74 posto svih pristiglih zahtjeva, što se kontinuirano i užurbano svakodnevno implementira.

Iz AMFI-ja podsjećaju da u skladu sa  odlukama agencija za bankarstvo FBiH i RS, mikrokreditne organizacije provode mjere na ublažavanju posljedica virusnog oboljenja COVID 19, nastojeći svakom klijentu pristupiti individualno s ciljem iznalaženja optimalnog rješenja u prevazilaženju poteškoća sa otplatom mikrokredita, ali i omogućiti podršku u prevazilaženju problema sa likvidnošću onih klijenata i djelatnosti koje i u vanrednim oklnostima nastavljaju sa poslovanjem.

Sve mikrokreditne organizacije u BiH su, u skladu sa odlukama agencija za bankarstvo FBiH i RS, svojim klijentima ponudile mogućnost moratorija na otplatu mikrokredita, reprogramiranje i refinansiranje uz mogućnost grace perioda i različite modalitete tretiranja kamatnih stopa te perioda produženja otplate, saopćeno je iz udruženja AMFI.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

MOLIM SE DA MUŽ I JA UMREMO, SMRT BI BILA ZLATNA...

0
Naš Goce, dobro dijete, jedini sin, postao je ludak pod stare dana, kroz jecaje kaže Mila Džonić, majka Gorana Džonića koji se sumnjiči da je zatro rođake, porodicu Đokić!