Za razliku od prethodnih godina kada su Amerikanci par sati nakon Dana zahvalnosti preplavljivali prodavnice, ove godine odlučili su se da kupuju preko računara i telefona, kako bi iskoristili rasprodaje i popuste.
Tokom “Crnog petka”, američki potrošači trošili su 6,3 miliona dolara u minuti kupujući preko interneta, odnosno 27,5 dolara po osobi u prosjeku, pokazuju podaci Adobe Analytics. Potrošnja na pametne telefone porasla je za 25,3 posto u odnosu na prošlu godinu i dostigla 3,6 milijardi dolara, budući da pametni telefoni predstavljaju 40 posto cjelokupne e-trgovine. Trošenje potrošača na “Crni petak” ove godine poraslo je za 21,6 posto u odnosu na prošlu godinu.
Prema podacima Adobe Analyticsa uprkos rekordima, ovogodišnji “Crni petak” postao je drugi najveći dan online potrošnje u istoriji SAD-a, iza “Cyber ponedjeljka” prošle godine.
Procjenjuje da će “Cyber ponedjeljak” ove godine postati dan najveće online potrošnje u istoriji.
Tokom Dana zahvalnosti, u četvrtak, potrošnja putem interneta porasla je za 21,4 posto na rekordnih 5,1 milijarde dolara