Tako barem sugerira britanski Compare the Market prema kojem je apsolutni vladar dugih pruga među supersportašima, pa i hipersportašima, jedan Ferrari. I to ne bilo koji, već bolid snažan preko hiljadu konja.
U pitanju je SF90, a koji će s jednim punim rezervoarom preći nevjerovatnih 1115 km. I pritom nije trik u velikom rezervoaru goriva. Kapaciteta je 68 litara, što u prevodu znači kako ovaj hibridni Ferrari prosječno troši tek 6,1 l/100 km. Zvuči nestvarno za jedan sportski auto, a posebno za ovaj bolid koji raspolaže 4.0 V8 turbakom i s tri elektromotora. Ima i bateriju od 7,9 kWh, pa na struju može voziti 25 km, prenosi Index.hr.

Drugoplasirani je još jedan hibrid, a to je Honda NSX. Ona ima dvije litre veći rezervoar, ali zahvaljujući prosječnoj potrošnji od 9,4 l/100 km može prijeći 745 km bez stajanja. Na trećem mjestu je Audi R8 V10 koji uprkos ogromnom motoru prelazi 728 km. No, ovo nije hibrid, pa je ovdje tajna u osjetno većem rezervoaru goriva kapaciteta 83 litara.
Na samom dnu tabele nalaze se očekivano Bugattiji kojima ne pomažu ni ogromni rezervoari kapaciteta 100 litara koje isprazne nakon oko 400 km. Njegov W16 motor u prosjeku pije dvostruko više od većine bolida današnjice.
Na samom dnu je Ford GT, bolid s najmanjim rezervoar. U jednom cugu može ponijeti do 58 litara, a to je dovoljno za tek 347 km.