VLASNIK ODUSTAO OD NAPLAĆIVANJA HLADA NA PLAŽI NA KRKU

Fotografija cjenovnika sa jedne plaže na Krku, a iz koje je vidljivo da vlasnik gostima naplaćuje mjesto u hladu, vrlo je brzo postala viralni hit

Priču su preuzeli brojni mediji pa nije prošlo dugo prije nego što se oglasio i sam vlasnik plaže.Vlasnik kampa “Maslinik” Zlatko Dokić objasnio je za portal “otok-krk.org” zašto je došao na ideju da gostima naplaćuje mjesto u hladu.

Osim toga, a očigledno pod pritiskom javnosti i negativnih komentara, odlučio je da ukine spornu praksu, prenio je “Jutarnji list”.

– Lijepo je što su ljudi stali u obranu naroda i pokušali da ukažu na nepravdu koja je nanesena. Međutim, zna se isto tako da se vijesti koje se stavljaju u medije naduvavaju. Kao vlasnik tog prostora pokušaću u kratkim crtama da objasnim cijelu situaciju. Naime, osim što posjedujem kamp Maslinik, posjedujem i dio plaže Medane, odnosno u koncesiji imam prostor šest metara od plaže. Dakle, ljudi imaju pristup na toj plaži da besplatno ulaze u more, da besplatno postave svoje peškire i da u najmanju ruku besplatno uživaju na plaži. Međutim, od već navedenog prostora koji je opštinski i na koji svako ima pravo, imam pravo da raspolažem svojim trenutnim vlasništvom i tamo iznajmljujem i naplaćujem različite sadržaje. Međutim, osim ležaljki i suncobrana tamo se nalaze i različiti sadržaji za djecu i odrasle (trambolina, prostor za odbojku, šah…) koji se može besplatno koristiti. Ali kako je došlo do prenatrpavanja prostora u hladu bio sam primoran da naplaćujem ’mjesto u hladu’ – kazao je Dokić.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE