VLASNIK RESTORANA IZ ZADRA GOSTU: ‘ DOĐI OPET PA ĆEMO TE NAUČITI KAKO LETITI U VODU PREKO OGRADE’

Društvenim mrežama posljednjih dana kruže screenshotovi s TripAdvisora na kojima se vidi kako navodni vlasnik jednog zadarskog restorana na negativne komentare odgovara na potpuno neprimjeren način.

Neki su tako iz komentara koje je objavio ezadar.rtl.hr zaključili da je vlasnik dotičnog restorana ‘potpuno pukao’. ‘Vjerojatno zbog manjka bolje klijentele koja naručuje skupu hranu’, pisali su neki.

Iako je u nekoliko navrata napomenuo kako mu zlonamjerne komentare ostavlja ista osoba, vrijeđanje naprivatnoj, regionalnoj, pa i nacionalnoj razini nitko nije mogao opravdati. Između ostalog, pisalo je ‘ Dođi opet pa ćemo te naučiti kako letiti na glavu u vodu preko ograde’, ili ‘Dođi opet g…. muktaroško’…

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE