VRIJEDI POKUŠATI: OVO JE VJEŽBA KOJA SMANJUJE BOL U DONJIM LEĐIMA

Kada govorimo o vježbama koje su od velikog značaja za jačanje mišića trupa ne možemo da ne spomenemo bočni izdržaj, upor ili popularno sideplank.

Bočni izdržaj jača mišiće stabilizatore kičme i mišiće sjedalne regije, iako je osnovna varijanta vježbe laka za izvođenje, održavanje pravilne tehnike je jako bitno za adekvatnu aktivaciju centralnih mišićnih struktura trupa.

Izvođenje:

*Postaviti lakat u istu ravan sa kukovima i stopalom,

*Stopala treba da budu paralelna,

*Lakat treba da bude ispod ramena, rame stabilno, bez propadanja,

*Aktivirati mišiće trupa i podići kukove oslanjajući se na podlakticu.

U ovom položaju ostati osam-deset sekundi, spuštati se dvije-tri sekunde (ne propadati naglo).

Potrebno je voditi računa o tome da podignete i grudni koš, kao i da vam ramena budu u istoj ravni.

Lakša varijanta:

Ostaviti ruku na boku, a stopala jedno ispred drugog na podu. Osnovna (početna) varijanta: noge savijene u koljenima i potkoljenice na podlozi. Izvoditi vježbu povlačeći kukove naprijed tako da izravnate tijelo od kukova ka ramenima.

Naprednija varijanta:

Uz podizanje trupa podizati ruku i nogu. Vremenom kad savladate tehniku izvođenja možete raditi rotirajući izdržaj.

Naglasak:

Ovom vježbom se aktiviraju mišići karličnog dna, a svi znamo koliko su oni bitni. Ukoliko redovno izvodite vježbu bočni izdržaj izgradićete funkcionalnu snagu, snažan trbušni zid i smanjićete rizik od bolova u donjem dijelu leđa, prenose Nezavisne.

Zapamtite, pravilna tehnika izvođenja uvijek je ispred broja ponavljanja. Samo tako možemo očuvati zdravlje naše kičme.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

KOMENTAR NA OGLAS ZAPALIO INTERNET: ZOVI ELEKTRIČARA, JEFTINIJI TI JE OD...

0
Društvene mreže donijele su mnogo benefita u pogledu komunikacije, posebno ukoliko imate nekog člana porodice, prijatelja na drugom kontinentu.