YOUTUBER NIJE MOGAO DOČEKATI NOVI LAMBORGHINI PA JE SAM DAO ODREZATI KROV

Poznati youtuber je bio toliko nestrpljiv da je odlučio u vlastitoj režiji modificirati Lamborghini.

Ono što je nekad bio Huracan Evo Spyder sada je Huracan Evo Aperta. Na cesti ćete ga lako prepoznati, i to ne samo zbog napadno žute boje. Naime, vlasnik iza kanala Daily Driven Exotics se odlučio na radikalan potez pa je dao automobilu odrezati prednji vjetrobran s A nosačem, a sve kako bi se dobila potpuno otvorena forma speedstera.

Osim nedostatka pojedinih dijelova automobil je dobio brojne preinake koje potpisuje Vorsteiner.

Dijelovi karoserije su tako izrađeni od karbona, dok je motor bitno ojačan. U duhu drag-race zvijeri ovaj je Lambo dobio i tehnologiju prednabijanja, pa njegov 5.2 V10 sada daje 840 KS. Naravno, ugrađen je i prilagodljiv ispušni sistem koji izvlači maksimum iz motora po pitanju zvuka.

Ako se pitate kako je voziti ovaj auto, odgovor bi bio da vozač ne pomišlja na vožnju bez kacige. Naime, za razliku od nekih drugih speedstera, ovaj nema ni najmanji vjetrobran, odnosno zračni deflektor. Stoga je u punom gasu oluja zagarantirana. Podsjetimo, posljednji službeni speedster iz Lamborghinija je bio Aventador J.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE