ZA MANJI STRUK SLIJEDITE OVA ČETIRI JEDNOSTAVNA KORAKA

Ciljane vježbe poput planka i određenih trbušnjaka pomoći će vam da sklešete struk. Ovo su osnovne faze kroz koje svako mora proći ako želi izgubiti suvišne centimetre oko svog stomaka.

Pixabay

1. Promijenite prehranu

Pokušajte smanjiti unošenje šećera i ugljikohidrata i to tako da sokove zamijenite s čajem, peciva i kolače s voćem i orasima, a šećer s medom. Jedite više povrća i drugih vlakana.

2. Riješite se dodatnih kilograma

Trčite 30 minuta dnevno i uskoro ćete primijetiti da vam se tijelo mijenja.

Ako vam je na početku preteško trčati 30 minuta, možete naizmjenice hodati i trčati. Inače, trčanje sagorijeva čak 2,5 puta više kalorija nego hodanje.

Ne volite li trčati pokušajte s plivanjem ili vožnjom bicikla.

Ilustracija

Plivajte najmanje 30 minuta dva do tri puta na tjedan tempom i stilom koji vama odgovara.

Najvažnije je da se neprestano krećete. Sat intenzivnog plivanja može vam pomoći da sagorite 500 kalorija.

Bicikliranje dva do tri puta na sedam u umjerenom tempu pomoći će vam da sklešete struk.

NASTAVITE ČITATI OVAJ ČLANAK
1 2 3

NAREDNA STRANICA »

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.