Hayat TV i BBI banka, s partnerima, pružaju podršku, nastoje prvi korak na tom putu učiniti lakšim, a sve to kroz SBF Start UP challenge. Pobjednici iz naših prethodnih emisija danas su uspješni mladi poduzetnici. Danas smo također u „Dobar dan BiH“ ugostili uspješne goste, bračni par Halkić, Naida i Tarik, koji su ljubav prema Krajini, vodi i sportu pretvorili u jedan potencijalno dobar biznis.
Ove godine je potencijal naših bosanskohercegovačkih ljepota bio u centru pažnje, s obzirom na to da su nam granice bile zatvorene, jesu li Krajišnici upravo na rijeci Uni provodili svoje odmore, Naida?
- Svi su najviše vremena se hladili uz vodu i rijeke. Dolazili su nam gosti iz cijele BiH, koji su našli utočište kod nas.
Rafting na Uni nešto je što je prepoznatljivo u cijeloj regiji, vaša biznis ideja vezana je upravo za rafting na Uni, odnosno kamp koji će biti spoj prirodnog i modernog dizajna, čime ćete, vjerujem, privući mnoge turiste. Tarik, možete li našim gledaocima objasniti o čemu je zapravo riječ i šta vas je dovelo do pobjede u drugoj emisiji treće sezone takmičenja SBF Start UP challange?
- Mislim da je do toga došlo jer imamo ideju. Želimo da ostanemo ovdje, zapošljavamo mlade osobe, cijenimo našu bh. ljepotu. Mi već godinama radimo dosta što se tiče vodene aktivnosti, a posebno je izražen rafting. Došli smo do ideje da bi trebali proširiti svoju ponudu i proširiti svoju stranicu biznisa. Mislim da imamo veliku šansu da privućemo goste, a što se tiče konkretno kampa to će biti spoj prirodnog i modernog dizajna, želimo da privućemo sve generacije.

Naida, imate li plan kako privući domaće, ali i strane turiste?
- Naš plan se najviše bazira na marketingu koji počinje odmah poslije Nove godine, prije te neke sezone. Okrenit ćemo se stranim ali i domaćim turistima. Što se tiče marketinga usmjeravamo se ka društvenim mrežama, agencijama, medijima…
Turizam je u jeku pandemije koronavirusa bio prvi koji je osjetio posljedice, strani turisti nisu dolazili, plašite li se šta će biti ako pandemija potraje?
- Već smo radili u periodu koronavirusa, bilo nam je skoro sve otkazano. Nakon što smo s ostalima iz branše razgovoarali okrenuli smo se domaćem turizmu i turistima. Mislim da smo se dobro snašli, a narvano da bi voljeli da se stanje normalizuje i da mi što bolje odradimo sezonu.
Vidjeli smo da je turizam krhka grana privrede, mislite li da turizam i ova vaša ideja mogu biti primarni izvor prihoda?
- Naravno, mi planiramo tokom iduće godine zaposliti jednu osobu, a tokom naredne dvije godine cilj i želja nam je zaposliti bar pet, šest ljudi.
Vi ste mladi ljudi, pobjedom na SBF-u ostvarili ste neke od svojih ciljeva, jesu li mladi ljudi u BiH svjesni da i ovdje mogu napredovati i uspjeti?
- U BiH ima volje, ideja i potencijala. Mislim da bi tu i država više trebala pomoći. Nažalost od države nismo imali neke velike pomoći, iskreno se nadamo da će poslije ove emisije neka lokalna zajednica, općina pa i kanton prepoznati da ima mladih osoba koje žele ostati u BiH i garditi budućnost u njoj.
Video pogledajte i OVDJE.
(Edina Bakić)