ZAŠTO JE DODIK KĆERKI OTVORIO RESTORAN: HRANU I PIĆE KOJU SU KONZUMIRALI ČLANOVI VLADE RS PLATIT ĆE GRAĐANI

Građani Republike Srpske platiće skoro 25.000 KM Gorici Dodik, kćerci Milorada Dodika, za hranu i piće koju su prošle godine u njenom restoranu “Agape” u centru Banjaluke, konzumirali članovi Vlade RS.

Naime, prema saznanjima portala CAPITAL, Ugostiteljski servis Vlade Republike Srpske je sa ovim ugostiteljskim objektom u martu prošle godine skopio ugovor za posluživanje hrane u iznosu od 24.189 KM.

Iako je ovaj restoran otvoren tek prije nekoliko godina, jedan je od omiljenih za ovdašnje biznismene, javne ličnosti iz sportskog i kulturnog života ali i političare u vrhu vlasti.

Tako je na primjer u 2018. godini sa 24 zaposlena radnika prijavljen prihod od 1,58 miliona maraka i dobit od 359.843 KM, što je rezultat sa kojim se malo koji lokal u najvećem gradu Srpske može da pohvali.

U “Agape-u” često može da se vidi i Milorad Dodik, član predsjedništva BiH koji uživa da u njegovom ambijentu provodi slobodno vrijeme.

Gorici Dodik u vođenju biznisa pomaže njena snaha Ivana koja je ravnopravan partner. Ona je supruga njenog brata Igora koji je kao i ostatak porodice posvećen preduzetništvu.

On je prema priznanju svog oca Milorada usko povezan sa kompanijom “Prointer”, a koja sa institucijama Republike Srpske sklapa poslove vrijedne na desetine miliona maraka.

Zanimljivo je da je pored Gorice, Ugostiteljski servis Vlade RS u prošloj godini sklapao poslove i sa drugim osobama bliskim porodici Dodik.

Sa preduzećem “Bip usluge” iz Laktaša 1. marta je zaključen ugovor za hotelske i ugostiteljske usluge, vrijedan 8.551 KM a čiji je osnivač Budimir Stanković.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.