ZBOG MOBITELA SMO SVE MANJE EFEKTIVNI NA POSLU, EVO KAKO TOME STATI NA KRAJ

Pametni mobitel se u nešto više od desetljeća uvukao u sva područja života pa i na radno mjesto.

Pixabay

Nejasna je granica između poslovnog i privatnog života. Ne samo zbog toga što šefovi ponekad šalju e-mailove i poruke i nakon što smjena završi, već i zato što zaposlenici provode previše vremena na mobitelu za radnog vremena.

  • To vodi nižoj produktivnosti – rekao je profesor psihologije Christian Montag koji istražuje to pitanje na Sveučilištu u Ulm u Njemačkoj.
  • Zbog stalnih prekida znatno se smanjilo efektivno radno vrijeme – kaže Montag.

Ljudi u prosjeku provedu oko dva i pol sata dnevno na svojim pametnim mobitelima.

Pixabay
  • Većinu vremena su na Facebooku, Instagramu i drugim društvenim mrežama – rekao je Montag.

Pokreće ih strah da će nešto propustiti. Kako bi se spriječila pojava tog straha, mogu se postaviti vremenska ograničenja za upotrebu pametnog telefona u uredu.

Savjetnica za poslovno upravljanje Gabriele Thies preporučila je da se privatni e-mailovi i poruke provjeravaju samo u određeno vrijeme dana, primjerice ujutro pa opet poslijepodne.

Trebali biste odmah odgovoriti samo na one poruke koje su hitne, inače odgovorite na njih kasnije, kaže Thies.

Preporučuje i isključivanje obavijesti na mobitelima dok ste na poslu. Mobitel je najbolje spremiti u džep i ugasiti ga, ako je to moguće.

Osobe s kojima poslovno komunicirate možete pitati da “primarno komunicirate preko poslovne linije ili e-maila”, kaže Thies.

Thies dodaje da ni zaposlenici ne bi trebali slati poruke dok su na poslu, a porodica i prijatelji ih trebaju kontaktirati samo ako je nešto hitno.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.