ŽELITE DA BUDETE ODMORNI? TAČNO U OVO VRIJEME BUDITE U KREVETU

Ako imate osjećaj da ste neispavani, niste usamljeni – čak 39 odsto Engleza pati od nedostatka sna. Nedavni izvještaj jedne britanske ustanove navodi je brojka ljudi koji su zadovoljni svojim snom pala sa 25 odsto 2013. godine na 17 odsto u ovoj godini.

Ilustracija

Nedavna istraživanja pokazuju da treba da prestanemo da brojimo koliko smo dugo spavali već da umjesto toga počnemo da razmišljamo o tome kako ciklus sna funkcioniše.

  • Mozak ima šablon spavanja. Nije kao da je prvi sat kada zaspite isti kao drugi ili treći. Sve se odvija u ciklusima. U svakom je zastupljena ne-REM faza i REM faza – kaže ekspert za poremećaje sna dr Laura Lefkovic.

Sada je u ponudi i kalkulator koji će vam reći kada treba da ste u krevetu.

  • Ako se probudite usred ciklusa cio dan ćete se osjećati loše, ali ustajanje između faza će vam pomoći da započnete dan sa osmjehom na licu“, kaže ona.

Na primjer, ako ustajete u 6:30 onda u krevet treba da idete u 21:16 ili u 22:46 ili u 00:16 ili u 1:46.

Ako treba da ustanete u 7 sati onda u krevet treba da odlazite u 21:46 ili u 23:16 ili u 00:46 ili u 2:16.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.