Naime, Zheng svaki proizvod predstavlja unutar dvije do tri sekunde, baš kao da radi na tekućoj traci, što joj je omogućilo da zgrne profit od 12,6 miliona eura u tako kratkom razdoblju.
Zheng svojim pratiteljima uglavnom predstavlja jeftine artikle, a njezin je uspjeh, tako barem piše portal NextShark, natjerao čelnike Douyina da uvedu novo i prodavačima zabrane takav oblik komunikacije s kupcima.
Drugim riječima, više neće smjeti izlagati proizvode uz tako malo informacija te će svako ko se nastavi s takvom praksom ostati bez računa i pratitelja.
- Privukao me poseban stil prodaje, bez previše priče i vrlo koncizan-izjavila je 30-godišnja korisnica Douyina imena Wei, koja je nedavno od Zheng kupila par cipela od 10 juana (1,27 eura) i torbicu od 6 juana (0,76 eura).
Tome je dodala da su joj proizvodi isporučeni u plastičnim vrećicama te da su cipele izrazito mirisale na jeftino ljepilo.
Zanimljivo, portal Sohu u utorak je objavio i kolika je plata asistentima, pa naveo da “stručnjaci za dodavanje kutija” godišnje mogu zaraditi 240.000 juana, odnosno 30 hiljada eura.
(Net.hr/ I.S.)
Snimak pogledajte OVDJE.